صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / مرد نقاب دار؛ خستگی ناپذیر در اردوی استقلال
مرد نقاب دار؛ خستگی ناپذیر در اردوی استقلال

پیش به سوی کلین شیت چهارم درشهرخسته

مرد نقاب دار؛ خستگی ناپذیر در اردوی استقلال

کسب و کار نیوز :سفر به شهرخسته برای رویارویی با نساجی می تواند چهارمین کلین شیت فصل را برای مرد شماره یک استقلال به ثبت برساند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, سیدحسین حسینی این روزها مرد اول دروازه استقلال محسوب می شود، گلری که بعد از پشت سر گذاشتن فشارهای روحی و روانی سنگین ابتدای فصل حالا به آرامش خوبی رسیده و با تمرینات سنگین و پرفشار زیر نظر بهزاد غلامپور در صدد ارائه نمایشی بهتر از بازی های گذشته در لیگ برتر است.

دروازه بان استقلال که در هفته های گذشته با ثبت سه کلین شیت توانست آمار خود را بهبود ببخشد در آستانه بازی مهم با نساجی در شهرخسته روحیه دو چندانی دارد تا بتواند در این بازی هم چهارمین کلین شیت لیگ را تجربه کند و هم نقشی مهم در صعود استقلال به رده های بالای جدول و سبقت از پرسپولیس داشته باشد.

سید در روزهای سرد و استخوان خردکن پایتخت با نقابی بر صورت به دنبال شکست دادن این سرما، تمرینات بسیار داغ و جدی را زیر نظر بهزاد غلامپور پشت سر گذاشت تا برای بازی سرنوشت ساز با نساجی در اوج آمادگی قرار بگیرد. حسینی که امید زیادی دارد در ادامه فصل بتواند خودش را به عنوان یکی از مدعیان اصلی پوشیدن پیراهن تیم ملی در دید کادر فنی ایران قرار دهد مسلما انگیزه های زیادی در روزهای آتی خواهد داشت.

 

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.