صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / خصومت من و مورینیو دیگر تمام شده
خصومت من و مورینیو دیگر تمام شده

رافا بنیتس:

خصومت من و مورینیو دیگر تمام شده

کسب و کار نیوز :رافا بنیتس درباره سابقه خصومتی که بین او و ژوزه مورینیو وجود داشته صحبت کرد و گفت اختلاف آنها به دلیل اقتضای حرفه‌شان بوده است.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, با اینکه رافا بنتیس و ژوزه مورینیو، دو نفر از نام‌آشناترین سرمربیان دنیای فوتبال هر دو سابقه مربی‌گری در باشگاه‌هایی مثل رئال مادرید، اینترمیلان و چلسی را در کارنامه خود داشتند ولی این دو به ندرت با هم از نزدیک روبرو شده و چشم در چشم شده‌اند. با اینحال داستانهای مربوط به خصومت بین این دو مربی سالها یکی از مسائل جذاب برای رسانه‌های ورزشی بود.

بنیتس و مورینیو ابتدا چندین بار در مصاحبه‌ها به هم طعنه‌ زدند ولی ماجرای این دو زمانی اوج گرفت که بعد از یک ادعای همسر بنیتس در مصاحبه‌ای با یک روزنامه در سال ۲۰۱۵، مورینیو به شدت خشمگین شده و واکنشی نشان داد که همه را حیرت‌زده کرد.

همسر رافا بنتیس در مصاحبه با یک روزنامه گفته بود که او و همسرش در حال جمع و جور کردن خرابکاریهای قبلی مورینیو هستند. مورینیو در پاسخ در یک مصاحبه گفت:” این خانم به نظرم باید سرش را یک جوری گرم کند. اگر این خانم مراقب رژیم غذایی شوهرش باشد وقت کمتری برای صحبت کردن درباره من پیدا می‌کند. این خانم، البته در کمال احترام، کمی گیج است. ببینید من نمی‌خندم. تنها باشگاهی که شوهر او را جانشین من کرده اینترمیلان بوده که او در عرض شش ماه موفق شده بهترین تیم آن زمان اروپا را ویران کند”.

بنیتس حالا و بعد از گذشت چند سال از آن ماجرا در یک مصاحبه درباره مورینیو، سرمربی جدید تاتنهام صحبت کرده و می‌گوید:” مورینیو آن زمان کاری که باید را می‌کرد و من هم کاری که باید را می‌کردم. علت اصلی این بود که لیورپول آن روزها داشت با باشگاهی رقابت می‌کرد که دو یا سه برابر ما پول خرج می‌کرد”.

مورینیو در سه فصل حضور در رئال مادرید یک بار قرمان لالیگا و یک بار قهرمان جام حذفی شد ولی بنتیس در اولین فصل حضور در رئال در میانه فصل اخراج شد. بنتیس درباره دوران حضورش در رئال می‌گوید:” هواداران با رئیس باشگاه مخالف بودند و مساله اصلی این بود. وقتی هواداران از مدیریت باشگاه ناراحت باشند به سرمربی فشار وارد می‌شود. کسی یادش نیست که ما فقط دو امتیاز با بارسا فاصله داشتیم و هشت گل به مالمو و ده گل به رایو وایکانو زدیم و در چمپیونزلیگ جلوتر از پاری سن ژرمن صدرنشین گروه شدیم”.

همچنین مطالعه کنید:

قیمت پیاز با مدیریت صادرات متعادل می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، اسداله کارگر گفت: بررسی ها نشان می دهد که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.