صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / جنگ حیثیتی سردار با کازانی ها در تاتارستان
جنگ حیثیتی سردار با کازانی ها در تاتارستان

بازگشت ستاره ایرانی به خانه سابق

جنگ حیثیتی سردار با کازانی ها در تاتارستان

کسب و کار نیوز :امروز در آغاز دوباره لیگ برتر روسیه، قهرمان نیم فصل در حضور ستاره ایرانی جنگی حیثیتی و سرنوشت ساز با کازانی ها خواهد داشت.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, شهر کازان برای سردار آزمون و فوتبالدوستان ایرانی حسابی شناخته شده است. مرکز ایالت تاتارستان در تمام سال های گذشته سخت مورد توجه ایرانی ها بود به خصوص که ستاره شماره ۲۰ تیم ملی ایران در این شهر و ورزشگاه آن با پیشرفت زیادی روبرو شد و سرانجام با قراردادی ۱۲ میلیون یورویی راهی زنیت سن پطرزبورگ شد تا فوتبالش را در این تیم بزرگ ادامه دهد.

آزمون که در ترکیب زنیت به مهره ای غیرقابل جایگزین تبدیل شده در کنار دریوسی آرژانتینی و زوبیا ملی پوش روس مثلثی مرگبار برای آبی های بندر سن پطرزبورگ تشکیل داده است. او امروز از ساعت ۱۴:۳۰ به وقت تهران برای اولین بار مقابل تیمی قرار می گیرد که سال ها با پیراهن آنها در لیگ برتر روسیه به میدان رفت و توانست قله های پیشرفت را فتح کند.

ستاره ایرانی که به دلیل مصدومیت بازی رفت با روبین کازان را از دست داده بود حالا در اولین بازگشت به خانه سابق و رویارویی با کازانی ها در ایالت تاتارستان سوژه اصلی مصاف امروز در کازان آرنا قلمداد می شود تا جایی که باشگاه زنیت هم در پوستر ویژه بازی از تصویر گلزن ایرانی بهره برده است تا از او به عنوان امید اول گلزنی و ادامه یکه تازی در لیگ برتر روسیه نام ببرد.

جالب این که باشگاه روس برای بازی حساس سه شنبه شب در لیگ قهرمانان اروپا مقابل لیون فرانسه نیز سردار ایرانی را با نماد شیر در این تیم روی پوستر ویژه قرار داده است تا از اهمیت بالای گلزن شماره ۷ خود در ترکیب این روزهای مدافع عنوان قهرمانی روسیه خبر بدهد. حال با این شرایط باید منتظر ماند و دید سردار ایرانی در دو نبرد حیثیتی یکی امروز مقابل کازانی ها و دیگری برابر لیون فرانسه می تواند با موفقیت زمین را ترک کند یا …

 

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.