صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / کمین بارسلونا برای شکار ستاره توپچی‌ها
کمین بارسلونا برای شکار ستاره توپچی‌ها

کمین بارسلونا برای شکار ستاره توپچی‌ها

کسب و کار نیوز:با انتشار خبرهایی درباره تمایل اوبامیانگ، ستاره آرسنال به ترک این باشگاه انگلیسی، بارسلونا مترصد است تا در صورت تایید اخبار، او را جذب کرده و راهی نوکمپ کند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, انتشار اخبار و گزارشهای رسانه‌ای مبنی بر اینکه پیر امریک اوبامیانگ، ستاره باشگاه آرسنال قصد ترک این باشگاه لندنی را دارد بیش از هر چیز توجه باشگاه بارسلونا را برانگیخته و این باشگاه کاتالان مترصد است تا بعد از اطمینان از این اخبار، بلافاصله وارد عمل شده و ستاره آرسنال را راهی نوکمپ کند.

در این شکی نیست که بارسلونا به دنبال تقویت خط تهاجمی خود است و به این منظور پیش از این لائوتارو مارتینز، ستاره آرژانتینی اینترمیلان را هدف گرفته است. ولی با این اخبار جدید به نظر می‌رسد که احتمال پیوستن اوبامیانگ، مهاجم گابنی آرسنال به بلوگرانا هم وجود دارد. ملحق شدن مارتینز و اوبامینگ به بارسلونا برای این تیم ایده‌آل‌ترین سناریوی ممکن است.

نشریه فرانسوی ۱۰SPORT با اعلام این خبر مدعی شد که اوبامیانگ خواهان تمدید قراردادش با باشگاه آرسنال نیست و به این باشگاه لندنی اعلام کرده که خواهان ترک باشگاه است. قرارداد اوبامیانگ با توپچی‌ها در تابستان ۲۰۲۱ به پایان می‌رسد.

بر اساس این گزارش فرانسوی، اوبامیانگ معتقد است شرایط فعلی باشگاه آرسنال آن چیزی نیست که او انتظار داشته و او تمایل دارد در لیگ قهرمانان اروپا بازی کند. آرسنال برای متقاعد کردن این مهاجم ۳۰ ساله تلاش خواهد کرد تا او را در امیریتس نگه دارد ولی در صورتیکه در این راه موفق نشود، اوبامیانگ از ژانویه ۲۰۲۱ آزاد خواهد بود تا با باشگاه‌های دیگر مذاکره کند و در تابستان آن سال هم می‌تواند به عنوان بازیکن آزاد، آرسنال را ترک کند.

اوبامیانگ از زمان پیوستن به آرسنال برای این تیم بازیهای درخشانی انجام داده و در ۷۹ بازی با پیراهن توپچی‌ها ۵۰ گل به ثمر رسانده و ۱۲ پاس گل داده است.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.