صفحه اصلی / استان ها / ‌استفاده از افسران پلیس به جای چراغ های شکسته در چهار راهها
‌استفاده از افسران پلیس به جای چراغ های شکسته در چهار راهها

‌استفاده از افسران پلیس به جای چراغ های شکسته در چهار راهها

کسب و کار نیوز:با از کار افتادن بخشی از چراغ های راهنمایی و رانندگی و دوربین های ثبت تخلف، رییس پلیس راهور استان اصفهان از بکار گیری نیروهای کادری و وظیفه پلیس برای برقراری نظم و آرامش در تقاطع های شهر خبر داد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, سرهنگ محمدی با اشاره به از کار افتادن تعدادی از چراغ های راهنمایی و رانندگی در چند روز گذشته، توضیح داد: با همکاری حوزه حمل و نقل و ترافیک شهرداری، تلاش برای رفع نقص چراغ ها ادامه دارد که تاکنون تعدادی رفع نقص شده و بقیه نیز در روزهای آینده به سامانه کنترل ترافیک باز خواهند گشت.

وی جریان ترافیک اصفهان را روان و بدون هیچ گونه گره آزاردهنده توصیف کرد و گفت: با توجه به بارندگی در بعضی نقاط شهر از جمله بزرگراه شهید اقارب پرست، کشوری و دستجردی، معابر لغزنده است و به رانندگان توصیه می کنیم قوانینی مانند سرعت مطمئن، توجه به جلو و رعایت فاصله طولی مناسب با خودروی جلویی را بیشتر از همیشه رعایت کنند تا دچار حادثه نشوند.

رییس پلیس راهور استان در ادامه از آماده باش پلیس برای استفاده از نیروهای کادری و خدمتی به جای چراغ های راهنمایی و رانندگی شکسته در شهر خبر داد و افزود: نزدیک به ۲۰۰نفر از این نیروها در چهار راه ها و تقاطع های اصفهان در حال کمک به برقراری نظم و روان سازی جریان عبور و مرور هستند.

محمدی با اشاره به اینکه دستور پلیس در تقاطع های شهر مقدم بر آیین نامه های راهنمایی و رانندگی است، از شهروندان خواست به دستور افسران پلیس در خیابان های اصفهان توجه کنند و افزود: فرمان ایست یا حرکت پلیس در معابر شهر و همچنین توجه به حق تقدم در چراغ های زرد و قرمز چشمک زن، باعث برقراری نظم و ایمنی ترافیک خواهد شد.

وی با وجود بارندگی و لغزندگی جاده ها در چند روز اخیر از کاهش تصادفات خبر داد و گفت: آمار ثبت و برخورد با تخلفات رانندگی نیز در این مدت کاهش نشان می دهد که امیدواریم این روند با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از سوی رانندگان و توجه به ایمنی خودرو، تجهیز وسایل نقلیه به سیستم گرمایشی مناسب و برف پاک کن‌ ادامه داشته باشد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.