صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / ماموریتم در توکیو کسب مدال پارالمپیک است
ماموریتم در توکیو کسب مدال پارالمپیک است

شهلا بهروزی‌راد:

ماموریتم در توکیو کسب مدال پارالمپیک است

کسب و کار نیوز : دارنده مدال برنز قهرمانی جهان در رشته پاراکانو گفت: با هدف‌گذاری که انجام دادم به دنبال آن هستم در پارالمپیک ۲۰۲۰ برای اولین بار بر روی سکو قرار بگیرم.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, شهلا بهروزراد در ارزیابی از وضعیت خود برای شرکت در بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو، اظهار کرد: بعد از کسب سهمیه در رشته کایاک تک‌نفره مسافت ۲۰۰ متر شبانه‌روز در حال تمرین هستم تا بتوانم برای اولین بار در پارالمپیک ۲۰۲۰ بر روی سکو قرار بگیرم. البته امسال برنامه خاصی ندارم و در حال پیگیری تمرینات بدنسازی و تکنیکی خود زیر نظر مهدوی‌نیا در دریاچه آزادی هستم تا بتوانم بهترین عملکرد را در توکیو داشته باشم.

وی درباره وضعیت رکورد خود بعد از کسب سهمیه پارالمپیک توکیو گفت: در مسابقات قهرمانی کشور که آبان‌ماه برگزار شد بهترین رکورد را در کایک تک‌نفره به ثبت رساندم که از نظر سرمربی تیم راضی‌کننده بود و انگیزه من را برای کسب مدال در توکیو چند برابر کرد. البته در حال حاضر رنکینگ سوم جهان را در کارنامه خود دارم و سعی من بر این است تا بتوانم این رنکینگ را ارتقاء بخشم.

دارنده مدال برنز جهان در رشته پاراکانو اضافه کرد: متاسفانه در پارالمپیک ریو نتوانستم به فینال راه پیدا کنم، اما این دوره شرایطم رو به رشد است و هدف‌گذاری‌ام تنها کسب سکو در توکیو خواهد بود.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا از زمانی که تحت نظر فدراسیون تخصصی خود قرار گرفتید از نظر امکانات و تجهیزات شرایط راضی‌کننده‌ای دارید، اظهار کرد: اگر چه در گذشته شرایط‌مان راضی‌کننده نبود، اما از زمانی که تحت پوشش فدراسیون قایقرانی قرار گرفتم، این فدراسیون هیچ تفاوتی بین افراد سالم و معلول قائل نشده و از نظر اسکان، تغذیه و حتی بحث تجهیزات شرایط خوبی را برای افراد معلول فراهم کرده است. حتی من شنیدم قرار است در اردوی بعدی که از آذرماه شروع می‌شود روانشناس کنار تیم قرار بگیرد. بدون شک با این روند ما می‌توانیم جایگاه خوبی را در توکیو کسب کنیم.

بهروزی‌راد در پایان درباره برنامه‌های اردویی خود گفت: تا زمان اعزام به توکیو، فدراسیون هر ماه یک اردوی ۲۱ روزه پیش‌بینی کرده که بعد از پایان اردو یک هفته استراحت داریم و سپس اردوی بعدی در دریاچه آزادی آغاز می‌شود. با توجه به این که در سال آینده دو رویداد قهرمانی آسیا در فروردین و قهرمانی جهان در خرداد را پیش رو داریم به دنبال آماده سازی خود برای شرکت در این دو تورنمنت هستم. به هر صورت با حضور در این دو تورنمنت که حکم مسابقه تدارکاتی برای من دارد سعی دارم با آمادگی بالایی عازم توکیو شوم.

همچنین مطالعه کنید:

تامین مالی ۳۵۰ همتی از طریق ابزارهای تأمین مالی زنجیره‌­ای در سال ۱۴۰۳

به گزارش کسب و کار نیوز، این بانک در راستای مأموریت خود مبنی بر تنظیم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.