صفحه اصلی / اسلایدر / ادامه ریزش قیمت‌ها در بازار ارز
ادامه ریزش قیمت‌ها در بازار ارز

ادامه ریزش قیمت‌ها در بازار ارز

کسب و کار نیوز-در ادامه روند نزولی نرخ ارز در بازار، امروز قیمت دلار و یورو نسبت به معاملات روز گذشته حدود ۴۰۰تومان و نسبت به دو روز پیش حدود ۷۰۰تومان ارزان شده است.



به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، بعد از گذشت یک دوره چهار روزه جهش نرخ ارز، قیمت دلار و قیمت یورو از آخرین ساعات معاملات دیروز وارد مدار نزولی شد به طوریکه طی روز گذشته بهای دلار از ۱۲۵۰۰ به ۱۲۱۰۰تومان و بهای یورو از ۱۳۷۰۰ به ۱۳۳۰۰تومان رسید.

در ادامه این روند نزولی، بهای هر اسکناس دلار با ۴۰۰تومان کاهش نسبت به معاملات ظهر روز گذشته در بازار ارز امروز به ۱۲هزار تومان برای فروش و ۱۱۹۰۰تومان برای خرید رسید.

یورو نیز با همین مقدار کاهش، امروز در صرافی‌های مجاز بانکی با قیمت ۱۳۲۰۰تومان به مشتری فروخته می‌شود و بهای خرید آن ۱۳۱۰۰تومان است.

بر این اساس، دو روز پیش رییس کل بانک مرکزی در بازدید از بازار فردوسی نیز اظهار کرده بود که قیمت ارز به خاطر افزایش تقاضا به وجود آمد و واقعی نیست؛ همانطور که همتی وعده داده بود ارز را به نرخ سابق بازمی‌گرداند، در این راستا طی دیروز و امروز شاهدیم که بانک مرکزی دوباره به بازار ارز ورود کرده و آن را تحت کنترل خود قرار داده است.

همچنین مطالعه کنید:

یارانه ۱۰ هزار یورویی برای تاکسی‌های برقی/​ ۷ هزار خودروی برقی در راه ایران

به گزارش کسب و کار نیوز ، حسن کریمی ‌‌سنجری، مدیر طرح خودروهای برقی وزارت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.