صفحه اصلی / استان ها / کمبود آرد و نان در ابهر وجود ندارد
کمبود آرد و نان در ابهر وجود ندارد

برخلاف شایعات؛

کمبود آرد و نان در ابهر وجود ندارد

کسب و کار نیوز:رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ابهر گفت: برخلاف شایعات، کمبود آرد و نان در ابهر وجود ندارد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, محمدرضا داداشیان در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان ابهر با اشاره به تشدید نظارت و بازرسی‌ها بر بازار و اصناف ابهر همزمان با افزایش قیمت بنزین، اظهار کرد: هیچ صنفی بدون مجوز اجازه افزایش قیمت‌ها را ندارد.

وی با اشاره به ضرورت همکاری مردم برای برقراری ثبات در بازار و گزارش تخلفات به ۱۲۴، ادامه داد: ۲۳ بازرس افتخاری در راستای بازرسی‌ها با ارگان‌های مرتبط در شهرستان ابهر، همکاری خواهند داشت.

این مسئول با بیان این موضوع که علی‌رغم قیمت پایین گاز مایع، در برخی مناطق شهر از جمله شریف‌آباد شاهد قیمت ۲۵ الی ۳۵ هزار تومانی هستیم که این امر می‌طلبد علاوه بر اشباع بازار جامعه هدف توزیع نیز شناسایی شود، گفت: در حوزه توزیع گاز مایع در صنایع شهرستان هیچ مشکلی وجود ندارد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ابهر با اشاره به نبود محل استاندارد برای پر کردن کپسول و پیک‌نیک در داخل شهرستان، ادامه داد: این امر ممکن است خطرآفرین باشد که برای حل این مشکل نیز مکانی باید برای این امر تعریف شده و به تایید اداره استاندارد برسد.

داداشیان با تاکید بر این‌که هیچ کمبودی در حوزه آرد و نان در شهرستان نداریم، ادامه داد: سرانه آرد هر شهروند ابهری روزانه ۲۰۰ گرم است و بر همین اساس ۳۱ تن آرد در شهرستان پخش می‌شود.

در ادامه این جلسه نیز رئیس اداره جهاد کشاورزی ابهر با بیان این‌که درخصوص اقلام اساسی مانند گندم و نهاده‌های کشاورزی هیچ مشکلی در شهرستان وجود ندارد، یادآور شد: در حال حاضر ذخیره جو شهرستان ۱۶ هزار و ۷۰۰ تن و ذخیره ذرت نیز ۲۴ هزار و ۶۰۰ تن بوده و تنها مشکل در این حوزه ترانزیت محصول و نهاده‌های کشاورزی است‌.

مجید قزوینیان با تاکید بر این مطلب که ابهری‌ها ۹.۲ دهم درصد دام سبک و سنگین استان را تولید می‌کنند، بیان کرد: یکی از مشکلاتی که در شهرستان ابهر وجود دارد، بالا بودن ضایعات و دورریز نان است که در این حوزه نیاز به فرهنگ‌سازی است.

در ادامه این جلسه نیز بخشدار مرکزی ابهر با اشاره به این‌که بیشتر مصرف کنندگان گاز مایع روستاهای فاقد گاز هستند، عنوان کرد: با گازرسانی به روستاهای فاقد گاز طبیعی این مشکل نیز مرتفع خواهد شد.

محمد نجفی از بهره‌برداری پروژه گازرسانی به روستای قارلوق ابهر طی روزهای آینده خبر داد و گفت: در حال حاضر ۵۰ علمک در روستا نصب شده است.

وی با بیان این‌که در ۵ روستای ابهر نیز با نصب ۲۵۰ علمک اجرای شبکه انجام شده است، گفت: این پروژه نیز همزمان با دهه فجر به بهره‌برداری خواهد رسید.

در ادامه جلسه نیز فرهاد معصومی رئیس اداره راهداری و حمل و تقل جاده‌ای ابهر با اشاره به افزایش نرخ بنزین، ادامه داد: در حال حاضر هیچ‌گونه افزایش قیمت کرایه در ناوگان بین شهری نخواهند داشت و هرگونه افزایش کرایه غیرقانونی است.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.