صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / خداحافظی سرمربی تیم ملی اسپانیا با چشمان گریان
خداحافظی سرمربی تیم ملی اسپانیا با چشمان گریان

خداحافظی سرمربی تیم ملی اسپانیا با چشمان گریان

کسب و کار نیوز: روبروت مورنو پس از پایان بازی اسپانیا و رومانی در نشست خبری حاضر نشد و با چشمان گریان با شاگردانش خداحافظی کرد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, تیم ملی فوتبال اسپانیا در آخرین بازی اش در انتخابی یورو ۲۰۲۰ توانست با پنج گل رومانی را شکست دهد و به عنوان صدرنشین به مرحله نهایی صعود کند. با این حال پس از بازی یک اتفاق عجیب رخ داد. روبرت مورنو در نشست خبری بعد از بازی حاضر نشد. هیچکس در این رابطه توضیحی نداد اما سپس دلیلش را اعلام کردند. سرمربی اسپانیایی شرایط حضور در نشست خبری را نداشت چون چشمانش پر از اشک بود. مورنو در حالی که اشک می ریخت با بازیکنان تیم ملی خداحافظی کرد. بازیکنان هم به احترام سرمربی شان چیزی نگفتند.

خوسه فرانسیکو مولینا (مدیر ورزشی فدراسیون فوتبال اسپانیا) پس از بازی در رختکن حاضر شد تا خبر برکناری را به مورنو اطلاع دهد. خبری از لوییس روبیالس (رییس فدراسیون فوتبال اسپانیا) نبود. در نهایت سرمربی اسپانیایی با چشمان گریان از بازیکنان خداحافظی کرد. فدراسیون امروز (سه شنبه) برکناری سرمربی اسپانیا را به صورت رسمی اعلام می کند.

با این تصمیم روبیالس راه را برای بازگشت لوئیس انریکه باز کرد. پس از جدایی سرمربی اسپانیایی به خاطر بیماری دخترش (که در آگوست درگذشت)، مورنو هدایت لاروخا را بر عهده گرفت. به نظر می رسد روبیالس ترجیح می دهد برای مرحله نهایی یورو دوباره از انریکه بهره ببرد. تا چند روز آینده سرمربی جدید تیم ملی اسپانیا معرفی می شود.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.