به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی میراث آریا, حسین ایزدی با اشاره به اهمیت توسعه اقتصادی و آشنایی با فضای کسب و کار گفت: «آشنایی با بازاریابی دیجیتال و توسعه فرهنگی صنایعدستی، از اهداف اصلی این دورهها بود.»
او با اشاره به آموزش بیش از ۵۰۰ نفر از شاغلان صنایعدستی در این دورهها افزود: «آشنایی با تاریخ صنایعدستی ایران، سیر مراحل تکامل، شناخت و نوآوری در صنایعدستی به شرکت کنندگان به دراین دورهها آموزش داده شد.»
معاون صنایعدستی مازندران گفت: «آشنایی با سیاستهای قیمتگذاری و سیستمهای نوین بازاریابی از دیگر عناوین این دورههای آموزشی بود.»