صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / جنگ ستارگان کشتی ایران و جهان در آزادی
جنگ ستارگان کشتی ایران و جهان در آزادی
??????????????????????????????????????????????????????????????

جمعه؛ رونمایی از قهرمان لیگ کشتی آزاد

جنگ ستارگان کشتی ایران و جهان در آزادی

کسب و کار نیوز:لیگ برتر کشتی آزاد روز جمعه به ایستگاه پایانی می‌رسد؛ جایی که ستاره‌های کشتی ایران و جهان روی تشک می‌روند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, نوزدهمین دوره لیگ برتر کشتی آزاد که در ۲ گروه و با حضور ۷ تیم در ۶ هفته پیگیری شد، حالا به ایستگاه پایانی خود رسیده است.

بازار بزرگ ایران و اترک خراسان شمالی از گروه اول و تا ثبت جهانی توس و دانشگاه آزاد اسلامی از گروه دوم به نیمه نهایی راه یافتند تا روز جمعه در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی برای رسیدن به فینال رو در روی هم قرار بگیرند.

هر تیم ستارگانی را در ترکیب خود جای داده و به نظر می‌رسد رقابت‌های مرحله نهایی خیلی نزدیک دنبال شوند.

بازار بزرگ ایران با وجود داشتن ستاره‌هایی همچون پرویز هادی، رضا اطری،‌ یونس امامی و علیرضا کریمی اخیرا دو کشتی گیر روس که در مسابقات جهانی سال‌های اخیر روی سکو رفته‌اند را هم به ترکیب خود اضافه کرده و مدعی اول قهرمانی به حساب می‌آید.

اترک خراسان‌شمالی که عزت‌الله اکبری شناخته‌شده‌ترین کشتی‌گیر ایرانی‌اش به شمار می‌رود، با جذب دو کشتی‌گیر خارجی یعنی احمد نبی و گنو پتریاشویلی شانس بیشتری را نسبت به قبل برای خودش می‌بیند.

تا ثبت جهانی توس با وجود اینکه تیمش را دیر جمع کرد، توانست کشتی‌گیران مطرحی همچون حسن یزدانی و جبرییل حسن‌اف را به ترکیب خودش اضافه کند و صدرنشین گروه ب شود.

دانشگاه آزاد اسلامی نیز با جذب کشتی‌گیرانی همچون امیرمحمد یزدانی و پیمان بیابانی قدرت خوبی در سبک وزن پیدا کرد و در ادامه نیز دو کشتی گیر آذربایجانی و گرجستانی که جزو مدال آوران مسابقات جهانی بودند را به ترکیب خود اضافه کرد.

صبح روز جمعه رقابت‌های جذاب نیمه نهایی بین تیم‌های بازار بزرگ ایران- دانشگاه آزاد و اترک خراسان شمالی-تا ثبت جهانی توس برگزار می شود تا در نهایت جمعه شب از قهرمان نوزدهمین دوره لیگ برتر کشتی آزاد در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی رونمایی شود.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.