صفحه اصلی / اقتصادی / انرژی / طرحی برای توقف افزایش قیمت بنزین اعلام وصول نمی‌شود
طرحی برای توقف افزایش قیمت بنزین اعلام وصول نمی‌شود

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی:

طرحی برای توقف افزایش قیمت بنزین اعلام وصول نمی‌شود

کسب و کار نیوز:سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اینکه جوانب مختلف طرح افزایش قیمت بنزین بررسی شده است، پیشنهادهایی در این خصوص مطرح شد، اما طرح دو یا سه فوریتی توقف افزایش قیمت بنزین اعلام وصول نمی‌شود.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از شانا, اسدالله عباسی، امروز (یکشنبه، ۲۶ آبان‌ماه) در حاشیه نشست علنی مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سران سه قوه طرح افزایش قیمت بنزین را به تصویب رساندند که به تأیید رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز رسیده و لازم‌الاجراست، گفت: در نشست غیرعلنی امروز مجلس مقرر شد درآمد حاصل از افزایش قیمت بنزین هرچه سریع‌تر به حساب مردم واریز شود.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی افزود: در خصوص نظارت بر قیمت‌ها نیز مقرر شد قوه قضاییه و سایر دستگاه‌های نظارتی به همراه کمیسیون اقتصادی مجلس و سایر کمیسیون‌های تخصصی، بررسی‌های لازم را انجام دهند تا افزایش قیمت بنزین به افزایش نرخ دیگر کالاها منجر نشود.

وی تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی تلاش خواهد کرد اجرای طرح افزایش قیمت بنزین به نفع افراد ضعیف جامعه باشد و در عین حال از این مسئله حمایت کند. هم‌اکنون طرح اجرایی شده، بنابراین همه موظف‌اند از آن حمایت کنند و این مسیر را ادامه دهند.

عباسی عنوان کرد: با توجه به اینکه جوانب مختلف طرح افزایش قیمت بنزین بررسی شده است، پیشنهادهایی در این خصوص مطرح شد، اما طرح دو یا سه فوریتی توقف افزایش قیمت بنزین اعلام وصول نمی‌شود و قرار است کمیسیون‌های تخصصی مجلس در خصوص چگونگی اجرای بهتر این طرح با توجه به آنچه به سود مردم است، تصمیم بگیرند.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.