چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / سرخط خبرها / رشد ۵۴ درصدی صادرات فولاد شرکت های بزرگ در مهر ماه
رشد ۵۴ درصدی صادرات فولاد شرکت های بزرگ در مهر ماه

رشد ۵۴ درصدی صادرات فولاد شرکت های بزرگ در مهر ماه

کسب و کار نیوز-صادرات شرکت های بزرگ فولاد کشور طی ماه مهر 98 نسبت به مدت مشابه سال گذشته، 54 درصد افزایش یافت.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایمیدرو، ۱۰ شرکت فولادی بزرگ کشور طی مهر امسال، ۵۶۱ هزار و ۷ تن فولاد صادر کردند. این شرکت ها در همین حال با صدور بیش از ۴ میلیون تن فولاد در هفت ماه سال جاری، رشد ۸درصدی صادرات فولاد را به ثبت رساندند.
از این میزان، شرکت های «فولاد مبارکه» ۱۳۲ هزار و ۵۱۲ تن، «ذوب آهن اصفهان» ۱۱۴ هزار و ۶۵۳ تن، «فولاد هرمزگان»، ۸۳ هزار و ۳۱ تن، «فولاد خوزستان» ۸۲ هزار و ۲۹۶ تن، «فولاد کاوه جنوب» ۶۴ هزار و ۱۰۰ تن، «فولاد خراسان» ۴۲ هزار و ۵۶۰ تن، «صبا فولاد» ۲۵ هزار و ۸۵۶ تن، «فولاد آلیاژی ایران» ۵ هزار و ۹۴۰ تن، «فولاد بناب» ۵ هزار و ۵۰ تن و «سنگ آهن چادرملو» ۵ هزار و ۹ تن محصول صادر کردند.

بنا به این گزارش، شرکت های یاد شده طی ۷ ماهه سال جاری، ۴ میلیون و ۴۹ هزار و ۸۷۴ تن فولاد صادر کردند که در مقایسه با رقم مدت مشابه سال گذشته، ۸ درصد افزایش نشان می دهد.

از این میزان صادرات، شرکت های «فولاد خوزستان» یک میلیون و ۸۳ هزار و ۶۷۴ تن، «فولاد مبارکه» ۸۸۵ هزار و ۳۹۷ تن، «ذوب آهن اصفهان» ۶۸۱ هزار و ۸۶۸ تن، «فولاد هرمزگان»، ۴۵۳ هزار و ۴۹ تن، «فولاد کاوه جنوب» ۵۲۸ هزار و ۱۶۰ تن ، «فولاد خراسان» ۱۷۴ هزار و ۲۰۰ تن، «صبا فولاد» ۵۰ هزار و ۸۴۲ تن، «فولاد آلیاژی ایران» ۳۶ هزار و ۴۸۸ تن، «فولاد بناب» ۲۶ هزار و ۶۸۹ تن و «سنگ آهن چادرملو» ۱۲۹ هزار و ۵۰۷ تن محصول صادر کردند.

همچنین مطالعه کنید:

قیمت پیاز با مدیریت صادرات متعادل می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، اسداله کارگر گفت: بررسی ها نشان می دهد که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.