صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / خداحافظی پرسوز و گداز بایرن با “رئیس هوینس”
خداحافظی پرسوز و گداز بایرن با “رئیس هوینس”

پایان نیم قرن فعالیت برای بایرن مونیخ

خداحافظی پرسوز و گداز بایرن با “رئیس هوینس”

کسب و کار نیوز:باشگاه بایرن مونیخ با برگزاری برنامه‌ای که بار احساسی زیادی پیدا کرد با اولی هوینس، رئیس این باشگاه خداحافظی کرد تا دوران بازنشستگی هوینس رسما آغاز شود.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, در مراسمی که توسط باشگاه بایرن مونیخ برای خداحافظی با اولی هوینس، رئیس این باشگاه برگزار شده بود در حالیکه نیم قرن حضور او در بایرن از سوی اسطوره‌های این باشگاه مورد تقدیر قرار می‌گرفت، هوینس بارها احساسی شده و به گریه افتاد.

 درحالیکه هزاران نفر از هواداران بایرن در این مراسم حضور داشتند زمانی که از هوینس ۶۷ ساله خواسته شد به روی صحنه برود او پشت میکروفون قرار گرفت و گفت:” تمام شد، از همه شما متشکرم”. این سخنان کافی بود تا اشک هوینس سرازیر شود و همه حاضرین در مراسم به تشویق او بپردازند. درحالیکه همه به حالت ایستاده هوینس را تشویق می‌کردند لبخندی بر چهره او نشست و از همه هواداران بایرن تشکر کرد.

هوینس در ادامه صحبتهایش گفت:” شما حدود پنجاه سال در کنار من بودید. شما بودید که زندگی من را زیباتر کردید”. هوینس در طول صحبتهایش که در سالن المپیک مونیخ برگزار شده بود بارها به گریه افتاد و مجبور شد سخنرانی‌اش را قطع کند.

هربرت هاینر، دوست اولی هوینس که به عنوان جانشین او و رئیس جدید بایرن مونیخ انتخاب شده با ستایش از هوینس گفت که می‌داند قدم در جای پای چه رئیس بزرگی می‌گذارد و چه کار دشواری در پیش دارد.

نکته مهم دیگری که در جریان مراسم خداحافظی اولی هوینس مطرح شد و توجه رسانه‌های ورزشی را به خود جلب کرد، توسط کارل هاینتس رومینیگه نایب‌رئیس باشگاه عنوان شد. رومینیگه که برای ستایش از هوینس و بیان خاطرات خود از همکاری با او روی سن رفته بود در بخشی از صحبتهایش به موضوع سرمربی‌گری بایرن مونیخ اشاره کرد و گفت هانس فلیک مربی موقت باشگاه دست‌کم تا تعطیلات ژانویه هدایت تیم را به عهده خواهد داشت.

هوینس در پایان مراسم از همه اعضای باشگاه بایرن خواست اتحاد و همبستگی درونی را هرگز فراموش نکنند. او در این باره گفت:” حریفان همیشه منتظر شکست دادن ما هستند. شما نباید اجازه بدهید چنین اتفاقی بیفتد. شما باید یک تیم قوی بسازید و باشگاه را در اوج قدرت نگه دارید. باشگاه بایرن مونیخ باید اعتماد به نفس داشته باشد، از جامعه غافل نباشد و البته از غرور دوری کند”.

همچنین مطالعه کنید:

تزریق ۵۰۰۰ میلیارد نقدینگی به بورس انرژی

به گزارش کسب و کار نیوز ، مصطفی رجبی مشهدی با بیان اینکه این اقدام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.