صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / به برد مقابل تراکتور امیدواریم
به برد مقابل تراکتور امیدواریم

وحید بیاتلو :

به برد مقابل تراکتور امیدواریم

کسب و کار نیوز:وحید بیاتلو می‌گوید باید واقعیت ها را در نظر بگیریم و واقعیت این است که نود برای صعود به لیگ برتر بسته نشده است.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, وحید بیاتلو سرمربی جوان تیم نود ارومیه پس از پیروزی روز گذشته و صعود به صدر جدول، در گفتگو با خبرنگار ما گفت: این حاصل تلاش شبانه روزی مدیر باشگاه، کادر بازیکنان و در آخر هم عضو کوچکی از این تیم من بودم. چند ماه است بدون امکانات تلاش کردیم و توانستیم به صدر جدول برسیم. ما ۴ بازیکن اصلی مان نبودند و حساسیت بازی بسیار بالا بود و بازی بسیار درگیرانه بود که ما توانستیم با تمرکز بالا و بدون اشتباه به برتری دست پیدا کنیم. این برد را به هواداران تقدیم می کنیم که هفته پیش نتوانستیم آن ها را خوشحال کنیم.

وحید بیاتلو همچنین عنوان کرد: باید با واقعیت ها زندگی کنیم. صعود چند آیتم دارد که ما همگی را نداریم اما با تمام توانمان کار می کنیم. هدف ۱۸ تیم لیگ یک صعود است اما باید واقعیت ها را در نظر بگیریم. ما تیم خوبی داریم اما ما قول صعود نمی دهیم چون خودکشی است و فقط می خواهیم یک جایگاه خوب داشته باشیم.

سرمربی جوان نود درباره دیدار جام حذفی با تراکتور عنوان کرد: این یک بازی جام حذفی است که شرایط خاص خودش را دارد اما یک بازی با فجر داریم که باید اول به آن فکر کنیم. بعد از آن می رسیم به بحث تراکتور؛ این برای بازیکنان ما و فوتبال ارومیه اتفاق خوبی است که با تراکتور بازی کنیم.

وی افزود: ما اول فصل یک بازی دوستانه کردیم و به تساوی رسیدیم. شکست تراکتور دور از دسترس نیست اما باید ببینیم که روز بازی چه شرایطی پیش می‌آید.

بیاتلو در پایان خطاب به مدیران و مربیان برخی از تیم های لیگ یکی گفت: متاسفانه بعضی از تیم هایی که میلیاردی هزینه کردند، برای توجیه نتیجه بدشان تیم ما را زیر سوال می برند. می خواهند بازیکنان جوان ما را بی انگیزه کنند اما باید قبول کنند که تیم ما امسال خوب است و باید ما را تشویق کنند و واقعیت ها را بگویند تا فوتبال ایران رشد کند. ما نشان دادیم بیرون خانه بهترین تیم لیگ یک هستیم و اسیر این حواشی نخواهیم شد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.