صفحه اصلی / استان ها / اشتغال پایدار برای محرومان با راه اندازی ۲۰۰ واحد دامداری
اشتغال پایدار برای محرومان با راه اندازی ۲۰۰ واحد دامداری

با حمایت آستان قدس رضوی

اشتغال پایدار برای محرومان با راه اندازی ۲۰۰ واحد دامداری

کسب و کار نیوز:آستان قدس رضوی با راه اندازی 200 واحد دامداری برای محرومان خراسان جنوبی اشتغال پایدار ایجاد می کند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از خبرگزاری صدا و سیما, مرکز خراسان جنوبی ، معاون محرومیت زدایی نمایندگی آستان قدس رضوی در استان گفت: این طرح با هدف محرومیت زدایی و اشتغال زایی در ۴ دهستان خراسان جنوبی با پرداخت تسهیلات ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون تومانی برای پرورش دام سبک اجرا می شود.
صابر یوسفی پور افزود: در این طرح پس از معرفی افراد دارای شرایط توسط رابطان آستان قدس رضوی ، دام های سبک با نژاد خوب و تسهیلات ۴ درصد ، خریداری و در اختیار افراد قرار می گیرد.
وی با بیان اینکه آستان قدس رضوی ، علوفه مورد نیاز این دامها را تامین و در صورت تمایل دامداران، دام پرورش یافته را نیز خریداری می کند گفت: همچنین کارشناسان مؤسسه دامپروری رضوی با حمایت‌های علمی و فنی ، بر سلامت و موفقیت این دامها نظارت می کنند.
معاون محرومیت زدایی نمایندگی آستان قدس رضوی با بیان اینکه تعداد دام هایی که در اختیار افراد قرار می گیرد متناسب با امکانات و شرایط زندگی آنان خواهد بود افزود: بازپرداخت تسهیلات این طرح، پس از ۱۰ ماه تنفس، وصول می شود.

اجرای طرح پرورش دام سبک از سوی آستان قدس رضوی پیش از این در برخی نقاط کشور از جمله استانهای خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان و آذربایجان شرقی با موفقیت اجرا شده و نتایج خوبی به دنبال داشته است.

همچنین مطالعه کنید:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، «حامد ویس کرمی»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.