صفحه اصلی / اقتصادی / ارتباطات و فناوری اطلاعات / ایرپاد پرو با پوشش طلای ۱۸ عیار به قیمت ۶۸ هزار دلار معرفی شد
ایرپاد پرو با پوشش طلای ۱۸ عیار به قیمت ۶۸ هزار دلار معرفی شد

ایرپاد پرو با پوشش طلای ۱۸ عیار به قیمت ۶۸ هزار دلار معرفی شد

کسب و کار- برند روسی کاویار (Caviar) که چند روز پیش از آیفون 11 پرو سفارشی با نیم کیلو طلای 18 عیار در پنل پشتی رونمایی کرده بود، به سراغ جدیدترین ایرفون بیسیم اپل یعنی ایرپاد پرو رفته و ایربادها و قاب این محصول را با پوششی از طلای 18 عیار سفارشی کرده است.

به گزارش کسب و کار نیوز، تیم کاویار برای آن دسته از کاربرانی که از ظاهر یکنواخت ایرپاد پرو خود خسته شده اند و از لحاظ مالی هم مشکلی ندارند، یک پیشنهاد خاص دارد: ایرپاد پرو گلد ادیشن با برچسب قیمت ۶۸ هزار دلار. سازنده می گوید از این مدل منحصر به فرد تنها یک عدد تولید خواهد شد.

ایرپاد پرو با پوشش طلای 18 عیار به قیمت 68 هزار دلار

مدل سفارشی از نسخه معمولی سنگین تر است؛ این مسئله به دلیل استفاده از پوششی ضخیم از طلا به جای پلاستیک بوده و از راحتی ایرفون ها کم کرده است. ولی به نظر نمی رسد این مسئله چندان اهمیتی برای خریدار داشته باشد. به غیر از پوشش ظاهری، باقی قسمت های ایرپاد پرو از جمله چیپ H1 دست نخورده باقی مانده است. ایرپاد پرو به لطف بهره مندی از این تراشه می تواند تا ۵ ساعت شارژدهی داشته باشد که با استفاده از قاب شارژ تا ۲۴ ساعت دیگر به دوام باتری اضافه می شود.

ایرپاد پرو با پوشش طلای 18 عیار ساخت برند روسی کاویار

جدیدترین ایرفون بیسیم اپل از قابلیت حذف نویز فعال هم بهره برده و کاربر می تواند به لطف محاسبات نرم افزاری، بهترین سرگوشی را متناسب با گوش های خود انتخاب کند. ایرپاد پرو گلد ادیشن با قیمت ۶۷۷۹۰ دلار قابل خریداری است. البته با مراجعه به سایت سازنده با عبارت Sold Out که به رنگ قرمز نوشته شده مواجه می شویم که نشان می دهد به فاصله کوتاهی پس از معرفی فروخته شده. خوشبختانه خریدار نیازی به پرداخت هزینه پست ندارد!

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.