صفحه اصلی / استان ها / کتابفروشی های گیلان در طرح پاییزه کتاب ۹۸ ثبت نام کنند
کتابفروشی های گیلان در طرح پاییزه کتاب ۹۸ ثبت نام کنند

کتابفروشی های گیلان در طرح پاییزه کتاب ۹۸ ثبت نام کنند

کسب و کار نیوز : معاون فرهنگی ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به آغاز ثبت‌نام کتاب‌فروشی‌های استانی برای حضور در طرح پاییزه کتاب ۹۸، گفت: تاکنون هفت کتابفروشی گیلان در این طرح ثبت‌نام کردند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, حسین ابراهیمیان  با اشاره به نگاه ویژه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به استان‌ها و در راستای تحقق شعار «ایران تهران نیست»، گفت:‌ خوشبختانه با مساعدت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طرح پاییزه کتاب ۹۸ علاوه بر تهران در کتابفروشی‌های استان‌ها برگزار می‌شود.

وی از آغاز ثبت نام کتابفروشی های استانی در طرح پاییزه کتاب خبر داد و تصریح کرد: ثبت‌نام کتابفروشی‌های استانی از طریق سایت http://tarh.ketab.ir آغاز شده است.

معاون امور فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه تاکنون هفت کتابفروشی گیلان در طرح مذکور ثبت‌نام کردند، افزود: کتابفروشی‌های عضو طرح‌های قبلی خانه کتاب، برای تایید شرکت در طرح پاییزه کتاب ۹۸ نیاز به ثبت نام مجدد ندارند و کافی است با مراجعه به پنل کاربری خود شرایط شرکت در طرح را تایید و اطلاعات خود را کنترل و ویرایش کنند.

ابراهیمیان ادامه داد: طرح پاییزه کتاب امسال از ۲۳ لغایت ۳۰ آبان در سراسر کشور برگزار خواهد شد و لذا خریداران کتاب‌های عمومی و کودک و نوجوان می‌توانند از ۲۰ درصد یارانه خرید کتاب در این طرح بهره‌مند شوند.

وی با بیان اینکه علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت http://tarh.ketab.ir مراجعه کنند، گفت: بیست وهفتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران با شعار «حال خوش خواندن» از تاریخ ۲۳ لغایت ۳۰ آبان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

معاون امور فرهنگی و رسانه ارشاد اسلامی گیلان متذکر شد: پانزدهمین نمایشگاه کتاب گیلان نیز از ۲۶ آبان لغایت اول آذر ۹۸ برپا خواهد شد.

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.