صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / قهرمانی در آسیا، تنها راه رسیدن گلبالیست‌ها به پارالمپیک توکیو
قهرمانی در آسیا، تنها راه رسیدن گلبالیست‌ها به پارالمپیک توکیو

قهرمانی در آسیا، تنها راه رسیدن گلبالیست‌ها به پارالمپیک توکیو

کسب و کار نیوز:سرمربی تیم ملی گلبال مردان با اشاره به اعزام ۶ گلبالیست به مسابقات قهرمانی آسیا ژاپن گفت: در مسابقات قهرمانی آسیا گلبال مردان چون تنها به تیم قهرمان سهمیه پارالمپیک توکیو اختصاص پیدا می‌کند، برای کسب سهمیه محکوم به قهرمانی هستیم.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, مهدی نباتی افزود: مسابقات گلبال قهرمانی آسیا از ۱۳ آذر در ژاپن برگزار می‌شود که برای حضور در این مسابقات ۶ گلبالیست ۱۰ آذر عازم این مسابقات می‌شوند. البته این مسابقات چون تنها شانس کسب سهمیه بازیهای پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو است و سهمیه به تیم قهرمان اختصاص پیدا می‌کند محکوم به قهرمانی هستیم.

وی از محمد پرنیان، حسن جعفری، محمد سرنجی، محمد منصوری، مهدی عباسی و خلیل شهریاری نسب به عنوان نفرات اعزامی به قهرمانی آسیا ژاپن نام برد و گفت: در حال حاضر چند نفر از بازیکنان دارای آسیب‌دیدگی جزئی هستند که امیدوارم تا روز اعزام آسیب‌دیدگی آنها بهبود پیدا کند.

سرمربی تیم ملی گلبال مردان یکی از مشکلات بازیکنان را عدم اعزام به تورنمنت برون مرزی عنوان کرد و خاطرنشان کرد: با توجه به این که تمام حریفان ما از جمله کره، چین، ژاپن و… در چند تورنمنت برون مرزی شرکت کردند قطعا شرایط بهتری نسبت به تیم ما دارند و ما برای رقابت با این حریفان چون در هیچ تورنمنت برون مرزی شرکت نکردیم، کار سختی را پیش رو خواهیم داشت.

نباتی در پاسخ به این پرسش که تا چقدر امیدوار به قهرمانی و کسب سهمیه پارالمپیک توکیو هستید، تصریح کرد: در بازیهای پاراآسیایی جاکارتا ما موفق شدیم در سکوی قهرمانی قرار بگیریم بنابراین در قهرمانی آسیا ژاپن نیز امید زیادی به تکرار قهرمانی داریم. البته چون هنوز نمی‌دانیم با چه تیم‌هایی همگروه هستیم پیش‌بینی قهرمانی کار سختی است، اما تلاش خواهیم کرد سهمیه پارالمپیک توکیو را به ایران اختصاص دهیم.

نباتی در پایان افزود: تیم گلبال ۱۰ آذر برای شرکت در قهرمانی آسیا عازم ژاپن می‌شود.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.