صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / در چلسی از فوتبال لذت نمی بردم
در چلسی از فوتبال لذت نمی بردم

آلوارو موراتا:

در چلسی از فوتبال لذت نمی بردم

کسب و کار نیوز:آلوارو موراتا، ستاره اسپانیایی اتلتیکو مادرید، مدعی شد که در زمان حضورش در چلسی از فوتبال لذت نمی برده است.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, آلوارو موراتا در فصل جدید عملکرد درخشانی در ترکیب اتلتیکو مادرید داشته است. او در حال حاضر با ۵ گل زده بهترین گلزن اتلتیکو مادرید در رقابت های لالیگا است. این عملکرد خوب موراتا باعث شد که این بازیکن دوباره به اردوی تیم ملی اسپانیا دعوت شود.

موراتا پیش از اتلتیکو مادرید در چلسی حضور داشت اما موفق نشد که عملکرد خوبی در این تیم لندنی داشته باشد. این مهاجم اسپانیایی حالا مصاحبه ای در این باره انجام داده است. او گفت: ” من از حضور در اتلتیکو مادرید خوشحال هستم. من در این جا از فوتبال بازی کردن لذت می برم و همین موضوع باعث خوشحالی من است. من پیش از حضور در اتلتیکو مادرید تمام اعتماد به نفسم را در چلسی از دست داده بودم. در انگلیس این احساس را داشتم که یک فرصت بزرگ را از دست داده ام و هم تیمی های من نیز طوری به من نگاه می کردند که گویی نمی توانم هیچ کار فوق العاده ای انجام دهم. من در آن زمان هم به همسرم گفته بودم که قصد دارم در ژانویه از چلسی جدا شوم چرا که واقعا تحمل فشار بیشتر را نداشتم. چلسی از من خواست که در این تیم بمانم اما من تصمیم گرفتم که از این تیم جدا شوم چرا که از فوتبال بازی کردن در آن جا لذت نمی بردم.”

موراتا در پایان پیرامون ارتباطش با دیگو کاستا گفت: ” من با او خیلی خوب کار می کنم و دیگو نیز شخصیت فوق العاده ای است. یک شب در مادرید با او بیرون هم رفتیم.”

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.