صفحه اصلی / استان ها / احداث ۵۵۰۰ واحد مسکونی در استان قزوین
احداث ۵۵۰۰ واحد مسکونی در استان قزوین

در طرح «اقدام ملی مسکن» صورت می‌گیرد؛

احداث ۵۵۰۰ واحد مسکونی در استان قزوین

کسب و کار نیوز:مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: با توجه به ظرفیت‌های موجود در استان قزوین، برنامه‌ریزی احداث پنج‌ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در استان قزوین در برنامه اقدام ملی مسکن استان قزوین انجام می‌شود.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, ابراهیم مبارک قدم – مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین – با اشاره به جلسه برگزارشده با معاون وزیر و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت: پس از بررسی ظرفیت استان اجرای برنامه اقدام ملی مسکن قزوین در این جلسه تصویب شد.

وی افزود: با توجه به بررسی‌های انجام‌شده و ظرفیت‌های موجود استان، برنامه‌ریزی برای احداث ۵۵۰۰ واحد مسکونی در استان قزوین انجام می‌شود که تعداد سه هزار واحد برای شهرهای بزرگ استان در نظر گرفته‌شده که از منابع سازمان ملی زمین و مسکن انجام می‌شود.

بنابر اعلام روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین، مدیرکل راه و شهرسازی اظهار کرد: دو هزار واحد نیز برای شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر پیش‌بینی‌شده است که توسط بنیاد مسکن استان با در اختیار قرار دادن اراضی ملکی راه و شهرسازی احداث می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه بازآفرینی شهری و بافت‌های ناکارآمد هم ۵۰۰ واحد در نظر گرفته‌شده که با اعطای تسهیلات نوسازی در بافت‌های فرسوده صورت می‌گیرد.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.