صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / سیستم VAR باید اصلاح شود
سیستم VAR باید اصلاح شود

یورگن کلوپ:

سیستم VAR باید اصلاح شود

کسب و کار نیوز:یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول از فرصت حضور در یک کنفرانس مربیان یوفا استفاده کرده و خواهان تغییر در سیستم VAR شده است.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, به گزارش رسانه‌های انگلیسی یورگن کلوپ که به همراه تعداد زیادی از مربیان سطح اول فوتبال اروپا در کنفرانسی با حضور مربیان در مقر یوفا در شهر نیون سوئیس شرکت کرده بود از فرصت خود استفاده کرده و خواهان تغییر در سیستم VAR شده است.

یکی دیگر از شرکت‌کنندگان در این کنفرانس پپ گواردیولا بوده که روز یکشنبه بعد از شکست ۳-۱ تیمش منچسترسیتی مقابل لیورپول یورگن کلوپ از داوری مسابقه و نحوه استفاده از VAR به شدت عصبانی بود و معتقد بود دو پنالتی به نا حق از تیمش سلب شده است.

یورگن کلوپ اما در کنفرانس روز دوشنبه اعلام کرد که سیستم VAR باید ارتقا یابد. کلوپ همچنین گفت که بعد از دیدار روز یکشنبه لیورپول و منچسترسیتی با پپ گواردیولا در این باره صحبت کرده و او هم با این نظر موافق است.

یورگن کلوپ به گزارش روزنامه سان در این کنفرانس گفت:” VAR می‌تواند ارتقا پیدا کند. البته این سیستم هیچوقت ۱۰۰درصد دقیق نخواهد بود و همه این را می‌دانند. ولی بعضی چیزها در این سیستم هست که درست نیست. ما در نحوه استفاده از VAR برای خطاهای هند و آفسایدها باید بهتر شویم و در این هیچ شکی نیست”.

کلوپ در ادامه صحبت هایش اضافه کرد:” یوفا درباره اینکه داورها چطور می‌توانند قضاوت بهتری داشته باشند ایده‌های خوبی دارد و همه در این باره با آنها موافقند. ولی همه می‌دانیم که وجود اشتباه ناگزیر است چون این تصمیم‌ها توسط انسان گرفته می‌شود و هیچکدام از ما کامل نیستیم. هیچکس خواهان رسیدن به کمال نیست ولی تصمیماتی که گرفته می‌شود باید درست باشد”.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۶ درصدی تامین ارز دارو در سال ۱۴۰۲

به گزارش کسب و کار نیوز، میزان ارز تأمین شده برای واردات دارو و تجهیزات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.