صفحه اصلی / کارآفرینی / اخبار و رویدادهای کارآفرینی / ایجاد اشتغال بدون توسعه‌ کارآفرینی امکان‌پذیر نیست
ایجاد اشتغال بدون توسعه‌ کارآفرینی امکان‌پذیر نیست

مدیرکل دفتر توسعه کارآفرینی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

ایجاد اشتغال بدون توسعه‌ کارآفرینی امکان‌پذیر نیست

کسب و کار نیوز - مدیرکل دفتر توسعه کارآفرینی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی عنوان کرد که ایجاد اشتغال بدون توسعه کارآفرینی امکان‌پذیر نیست.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایلنا، رحیم سرهنگی در نشست خبری مراسم هفته جهانی کارآفرینی گفت: در امر توسعه کارآفرینی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی وظیفه هماهنگ‌سازی بخش‌ها و دستگاه‌های مختلف را برعهده دارد.

او با بیان اینکه تلاش ما این بود که در زمینه توسعه کارآفرینی تمرکززدایی کنیم، بیان کرد: توجه ما در امر توسعه کارآفرینی فقط به تهران نیست و از استان‌های دیگر نیز حمایت می‌کنیم.

مدیرکل دفتر توسعه کارآفرینی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر اینکه اشتغال بدون توسعه کارآفرینی امکان‌پذیر نیست، گفت: یکی از مولفه‌های مهم در توسعه کارآفرینی شاخص پشتیبانی فرهنگی است. باید شان و منزلت کارآفرینی و کارآفرین را در جامعه جا بیندازیم.

او ادامه داد: ایجاد فرهنگ کارآفرینی نیاز جامعه ماست. هفته جهانی کارآفرینی فرصت مناسبی برای غالب کردن فرهنگ کارآفرینی است.

سرهنگی با بیان اینکه امسال‌ تم هفته کارآفرینی را شبکه‌سازی انتخاب کرده‌ایم، گفت: در این هفته در تلاشیم اجزای اکوسیستم کارآفرینی را گردهم بیاوریم تا اتفاق مثبتی در زمینه کارآفرینی رخ دهد.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.