صفحه اصلی / اسلایدر / کدام سهام‌ها بیشترین رشد را در فرابورس داشتند؟

کدام سهام‌ها بیشترین رشد را در فرابورس داشتند؟

کسب و کار نیوز - سهامداران شرکت‌های فروسیلیس ایران، نوش مازندران، نیرو محرکه و تکنوتار و کاشی در بورس و معامله‌گران شرکت‌های کشاورزی مکانیزه اصفهان کشت، شیر پگاه آذربایجان شرقی و شیر پاستوریزه پگاه گلستان در فرابورس بیشترین رشد را تجربه کردند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از تسنیم، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با رشد ۱۱۴۸ واحدی به کار خود پایان داد و تعداد ۳میلیارد و ۱۶۶میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزش ۱۶۲۴میلیارد تومان در ۳۱۳هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های فروسیلیس ایران، نوش مازندران، نیرو محرکه، تکنوتار و کاشی و سرامیک حافظ امروز بیشتر رشد نرخ را در بورس اوراق بهادار تجربه کردند و در مقابل سهامداران شرکت‌های حفاری شمال، داورسازی روزدارو، شهد، بیمه آسیا و سالمین نیز بیشترین کاهش را در سبد سهام خود داشتند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۸۸۵میلیون ورقه به‌ارزش ۹۲۲میلیارد تومان در ۱۸۶هزار نوبت، آیفکس ۲۲واحد رشد کرد و در ارتفاع ۳۸۹۱۴واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های فرابورس ایران، کشاورزی مکانیزه اصفهان کشت، شیر پگاه آذربایجان شرقی، شیر پاستوریزه پگاه گلستان و بهمن لیزینگ بیشترین رشد نرخ را داشتند و شرکت‌های هتل پارسیان کوثر اصفهان، آسیا سیر ارس، مهندسی ساختمان تاسیسات راه‌آهن، سرمایه‌گذاری مسکن زاینده‌رود و توکا رنگ فولاد سپاهان هم بیشترین کاهش نرخ را تجربه کردند.

همچنین مطالعه کنید:

ثبت بالاترین میزان تولید فولاد ایران در سال ۱۴۰۲

به گزارش کسب و کار نیوز، طبق آمار انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران در مجموع یکسال …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.