صفحه اصلی / اصناف / حراج ها و تخفیفات / مجموعه اتاق فرار مگا اسکیپ ویژه بازی ترسناک و فوق هیجانی تالار مرگ با ۴۳درصد تخفیف
مجموعه اتاق فرار مگا اسکیپ ویژه بازی ترسناک و فوق هیجانی تالار مرگ با ۴۳درصد تخفیف

مجموعه اتاق فرار مگا اسکیپ ویژه بازی ترسناک و فوق هیجانی تالار مرگ با ۴۳درصد تخفیف

https://plink.ir/JZL7l

مجموعه اتاق فرار مگا اسکیپ ویژه بازی ترسناک و فوق هیجانی تالار مرگ تنها با پرداخت ۳۴۰۰۰ تومان ولی به ارزش ۶۰۰۰۰ تومان (۴۳درصد تخفیف)

  • کارت خوان: دارد
  • پارکینگ اختصاصی مگامال
  • مخاطب: بانوان و آقایان
  • رده سنی : ۱۶ به بالا
  • در مگا اسکیپ بازی هیجان انگیزی تجربه خواهید کرد
  • با دوستان خود لحظاتی خاطره انگیز را بسازید

موضوع بازی هیجان انگیز تالار مرگ:

  • گروهی برای تعطیلت نوروزی به روستایی دور افتاده سفر می‌کنند. سیل های فروردین ماه مسافران را غافلگیر کرده و چادر و ماشین آنها را آب برده است، مجبور می شوند به بالاترین خانه روستا روی تپه پناه بیاورند. خانه ای که … صاحب آن خانه کیست؟
    پیرمرد تکنسین و ریاضیدان نخبه ای که در هنگام مطالعه و تحقیق با کتاب ۳ جلدی ای مواجه می شود که در جلد این کتاب از جادوی سیاه و طلسم های عجیب سخن گفته شده بود و طی حادثه ای همسر باردارش را از دست می دهد و تصمیم می گیرد  ازین جادوی سیاه برای زنده کردن همسر و فرزندش استفاده کند ولی اینکار نیاز به خون انسان ها دارد!!! هرکس به دلیلی وارد خانه او شده زنده بیرون نرفته… اهالی روستا به مرور زمان ناپدید شده اند. اما طلسم او عمل نکرده و باعث نابودی و نفرین اون روستا شده؛ اما باز هم پیرمرد دنبال خون انسانهاست. نور او را اذیت می کند، گرمای شدید را دوست دارد، روی وسایل خانه اش حساس است، حتی برای باز کردن درها خودش هم از هزار معما باید عبور کند!!! حالا شما یک ساعت  فرصت دارید از خانه ای که برای در امان ماندن از سیل به آن خانه پناه برده بودید، فرار کنید… شاید هم بعد از ورود به تالار مرگ این خانه شما هم آرزوی مرگ کنید!!!

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.