صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / بازیکنان بایرن دلیل اخراج کواچ
بازیکنان بایرن دلیل اخراج کواچ

بازیکنان بایرن دلیل اخراج کواچ

کسب و کاز نیوز:رئیس باشگاه بایرن مونیخ اعتراف کرد که بازیکنان این تیم خواستار برکناری کواچ شدند و باشگاه هم در نهایت موافقت کرد.

به گزارش کسب و کاز نیوز به نقل از ایسنا, بعد از شکست سنگین بایرن مونیخ برابر فرانکفورت سران باشگاه تصمیم گرفتند که کواچ را از کار برکنار و هانز فلیک را به عنوان سرمربی موقت خود انتخاب کنند.

بایرن با هدایت سرمربی موقت خود نتایج خوبی کسب کرده است. این تیم توانسته که المپیاکوس را با دو گل شکست دهد و در بوندسلیگا هم بوروسیا دورتموند را با ۴ گل از پیش رو بردارد.

اولی هوینس رئیس باشگاه بایرن مونیخ درباره دلیل اصلی برکناری کواچ سخن به میان آورد. او گفت: باید تاکید کنم که جریان های در تیم وجود داشت که باعث برکناری کواچ شد. بازیکنان دوست نداشتند که به او ادامه دهند و به همین خاطر هم باید باشگاه واکنش نشان می‌داد و در نهایت تصمیم به برکناری کواچ گرفتیم. من دوست نداشتم که خداحافظی تلخی با کواچ داشته باشیم. تلفنی زیاد با هم صحبت کردیم. مربیان همیشه دوست من باقی خواهند ماند و با کواچ هم دوستانه جدا شدیم.

او درباره سرمربی موقت هم گفت: تغییر در بایرن مونیخ مشهود است. دو پیروزی خوب را به دست آورده‌ایم و طبیعی است که در این شرایط نمی‌توان فلیک را از کار برکنار کند. براین باور هستم که او فعلا گزینه بدی نیست و باید با هم ادامه دهیم.

از آرسن ونگر به عنوان جدی ترین گزینه برای جایگزینی کواچ در بایرن مونیخ سخن به میان آمده است.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.