صفحه اصلی / ورزشی / توپ و تور / اردوی مشترک با مجارستان داریم
اردوی مشترک با مجارستان داریم

سرمربی تنیس روی میز:

اردوی مشترک با مجارستان داریم

کسب و کاز نیوز :تیم ملی تنیس روی میز در نظر دارد پیش از حضور در مسابقات تیمی قهرمانی جهان که سهمیه المپیک هم در آن توزیع می‌شود، اردویی را با مجارستان داشته باشد.

به گزارش کسب و کاز نیوز به نقل از ایسنا, تیم ملی تنیس روی میز ایران ژانویه ۲۰۲۰ مسابقات تیمی قهرمانی جهان را پیش رو دارد که آنجا سهمیه المپیک توکیو هم توزیع می‌شود. از این رو این مسابقات اهمیت زیادی برای تیم ایران دارد. با توجه به اینکه فدراسیون وارد دوران سرپرستی می شود، باید دید برنامه‌های تیم ملی تا حضور در قهرمانی جهان پرتغال اجرایی می‌شود یا خیر.

جمیل لطف اله نسبی در این مورد به ایسنا گفت: ما نگرانی از این بابت نداریم و از همان ابتدای سال، برنامه‌هایی تیم ملی نهایی شد و بخاطر منافع ملی باید این برنامه‌ها اجرایی شود. قرار است نوشاد و نیما عالمیان، امیر حسین هدایی و امین احمدیان تا چند روز دیگر در مسابقات اتریش شرکت کنند. پس از آن اردویی داخل ایران داریم و سپس ۲۴ دی ماه به مجارستان می‌رویم و اردوی مشترکی با مجارستان خواهیم داشت و در نهایت عازم پرتغال خواهیم شد.

لطف اله نسبی در پاسخ به این پرسش که برادران عالمیان برای حضور در اردوی تهران و مجارستان مشکلی نخواهند داشت، تاکید کرد: برای مجارستان که مشکلی ندارند چون آنها درست است در لیگ فرانسه هستند اما با هم در مجارستان زندگی می کنند به این دلیل که هزینه‌ها کمتر است. از طرفی یکی از مربیان مجارستان کمک زیادی به آنها می‌کند. برای اردوی تهران هم تا آن موقع فکر می کنم مسابقات لیگ تعطیل شود و بتوانند به احتمال زیاد در اردو شرکت کنند.

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه چقدر خوشبین است ایران در مسابقات تیمی قهرمانی جهان صاحب سهمیه شود، گفت: مسابقات که خیلی مشکل است اما چون تیم خوبی داریم این احتمال وجود دارد که بتوانیم سهمیه بگیریم و خوشبین هستیم. فقط امیدوارم انتخابات فدراسیون زود برگزار شود چون زمانی که فدراسیون رییس دارد با زمانی که در دوران سرپرستی است تفاوت زیادی دارد و زمانی که فدراسیون رییس دارد احساس مسئولیت نیز بیشتر است.

همچنین مطالعه کنید:

طرح کالابرگ در ۱۴۰۳ ادامه می‌یابد/ امسال کسری بودجه نخواهیم داشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، داوود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.