صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / اونای امری باید از آرسنال اخراج شود
اونای امری باید از آرسنال اخراج شود

اونای امری باید از آرسنال اخراج شود

کسب و کار نیوز :یان رایت، اسطوره باشگاه آرسنال بعد از شکست 2-0 این تیم مقابل لسترسیتی خواهان اخراج اونای امری سرمربی این تیم شد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, بعد از آنکه آرسنال دیروز در هفته دوازدهم لیگ برتر در خانه لستر به مصاف این تیم رفت و بار دیگر با کسب یک نتیجه ضعیف، با شکست ۲-۰ به خانه برگشت، یان رایت اسطوره این باشگاه گفت تسامح با اونای امری دیگر بس است و این سرمربی اسپانیایی باید هر چه زودتر اخراج شده و آرسنال را ترک کند.

یان رایت که به عنوان کارشناس برای کارشناسی دیدار آرسنال و لستر در شبکه تلویزیونی پخش‌کننده بازی حضور یافته بود، گفت آرسنال حالا دیگر باید تصمیم سخت اخراج امری را بگیرد و تیم را به دست مربی دیگری بسپارد.

شاگردان امری در پنج بازی اخیر خود قادر به کسب پیروزی نبوده‌اند و از ده بازی اخیرشان در لیگ برتر تنها در دو بازی به پیروزی رسیده‌اند. یان رایت گفت که امری باید هر چه سریعتر اخراج شود و تعلل در اخراج او ممکن است باعث شود ستاره‌هایی مثل اوبامیانگ و لاکازت تصمیم به  ترک این باشگاه بگیرند.

یان رایت در این باره گفت:” امشب آرسنال فقط یک شوت در چارچوب داشت. ما در ده بازی اخیر در لیگ برتر فقط دو بار پیروز شده‌ایم. آرسنال نه سبک بازی خاص خودش را دارد و نه برنامه‌ای برای بازی کردن. تفاضل گل ما منفی است. در خط دفاعی هیچ پیشرفتی حاصل نشده و هیچ چیز جدیدی در تیم بوجود نیامده. لاکازت و اوبامیانگ چرا باید قراردادهایشان را تمدید کنند؟ کسی نمی‌تواند آنها را سرزنش کند. آرسنال باید تصمیم‌های سخت را همین حالا بگیرد چون اوضاع بهتر نخواهد شد”.

همچنین مطالعه کنید:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، «حامد ویس کرمی»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.