صفحه اصلی / سرخط خبرها / آلودگی هوا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت کشور ادامه دارد

مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی:

آلودگی هوا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت کشور ادامه دارد

کسب و کار نیوز - مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از افزایش غلظت آلاینده‌های جوی در شهرهای صنعتی و پرجمعیت کشور طی سه روز آینده خبر داد.

 

صادق ضیائیان، با اشاره به این که از امروز (۱۹ آبان) تا پنجشنبه (۲۳ آبان) در غالب مناطق کشور جوی آرام و پایدار حاکم است، اظهار کرد: به سبب پایداری هوا افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا به‌ویژه در شهرهای صنعتی و پر جمعیت پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، وی ادامه داد: امروز (۱۹ آبان) در جزایر شرق خلیج فارس، برخی مناطق هرمزگان، سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان و جنوب فارس بارش پراکنده، ‌گاهی رعد و برق و وزش باد شدید رخ می‌دهد.

به گفته مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی بعد از ظهر امروز و طی فردا (۱۹ و ۲۰ آبان) در نوار شرقی کشور وزش باد خواهیم داشت.

وی در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۲۰ آبان) صاف همراه با غبار محلی و آلودگی هوا با حداقل دمای ۹ و حداکثر دمای ۱۷ درجه سانتیگراد و طی روز سه شنبه (۲۱ آبان) نیز صاف همراه با غبار محلی و در بعضی ساعات آلودگی هوا با حداقل دمای ۸ و حداکثر دمای ۱۸ درجه سانتیگراد پیش بینی می‌شود.

همچنین مطالعه کنید:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، «حامد ویس کرمی»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.