صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / گایاردو شایعات مربی‌گری در بارسا را رد کرد
گایاردو شایعات مربی‌گری در بارسا را رد کرد

گایاردو شایعات مربی‌گری در بارسا را رد کرد

کسب و کار نیوز:گایاردو، سرمربی باشگاه ریورپلاته، شایعات مطرح شده درباره مربی‌گری‌اش در بارسلونا را رد کرده و گفت از طرف بارسا با او تماسی گرفته نشده و او روی وظیفه فعلی‌اش در ریور تمرکز کرده است.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, مارسلو گایاردو، سرمربی باشگاه آرژانتینی ریورپلاته، شایعات مطرح شده اخیر درباره اینکه او به زودی به عنوان سرمربی جدید بارسلونا معرفی شده و جانشین ارنستو والورده خواهد شد را رد کرد و گفت تمرکزش تنها بر هدایت ریور معطوف خواهد بود.

بعد از آنکه نتایج ضعیف و دور از انتظار بارسلونا در فصل اخیر، ارنستو والورده را با شدیدترین فشارها روبرو کرده و گفته می‌شد او تا پایان فصل در نوکمپ دوام نخواهد آورد، از جمله گزینه‌هایی که از آنها به عنوان جانشینان احتمالی والورده یاد می‌شد، مارسلو گایاردو، سرمربی ریورپلاته بود. اما گایاردو که تیمش روز ۲۳ نوامبر در فینال کوپا لیبرتادورس به مصاف فلامینگوی برزیل می‌رود، در آستانه این بازی شایعات مطرح شده را رد کرد.

گایاردو دیروز در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت:” هیچکس پا پیش نگذاشته که با من صحبت کند. به خصوص در شرایط فعلی که می‌دانیم باشگاه ریورپلاته در یک مرحله بسیار مهم و حساس قرار دارد و باید در بازی‌هایی مهم و تعیین‌کننده به میدان برود. به همین خاطر هیچ چیز نمی‌تواند تمرکز من را به هم بزند و از توجه به هدفهای پیش رو باز دارد”.

سرمربی ریورپلاته در ادامه گفت:” من نمی‌توانم شایعات را بازتاب بدهم. هیچکس به من پیشنهاد دیدار و مذاکره نداده یا تحلیلی از آنچه قرار است در آینده انجام شود در اختیار من قرار نگرفته. فعلا وقت این حرفها نیست”.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.