صفحه اصلی / اقتصادی / انرژی / گره مشکلات پتروشیمی گچساران باز می شود
گره مشکلات پتروشیمی گچساران باز می شود

گره مشکلات پتروشیمی گچساران باز می شود

کسب و کار نیوز:معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: معاونت اقتصادی برنامه‌های جدیدی برای رفع مشکلات واحدها و شرکت های تولیدی دارد و رفع مشکلات پتروشیمی گچساران به صورت جدی دنبال می شود.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل ازایسنا, “سید حشمت الله صمیمی دوست” چهارشنبه ۱۵ آبان ماه ‌۹۸ در نشست بررسی مشکلات پیش روی شرکت پتروشیمی گچساران افزود: رونق واحدهای تولیدی داخلی عامل تحقق اقتصاد مقاومتی است.

وی بیان کرد: موضوع تامین خوراک شرکت پتروشیمی گچساران از طریق خط لوله به پالایشگاه بید بلند در حال انجام است.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به اینکه روند کار این پتروشیمی براساس برنامه ریزی پیش بینی شده در حال انجام است، گفت: موضوع تامین سوخت شرکت از طریق خط لوله سراسری انتقال گاز باید با جدیت پیگیری شود.

صمیمی دوست تاکید کرد: مسئله تامین سوخت شرکت را به صورت ویژه در دستور کار این معاونت قرار دارد.

وی در بخش دیگری از سخنانش خاطرنشان کرد: موضوع مالیات بر ارزش افزوده اخذ شده از شرکت پتروشیمی گچساران از سوی این معاونت پیگیری شده و تا حصول نتیجه و استیفای حقوق این شرکت تمام تلاش خود را به کار می گیریم.

معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه بخشی از قطعات خط تولید این شرکت در کارخانه آذر آب اراک موجود و ساخته شده است، عنوان کرد: در این نشست مقرر شد که در صورت عدم حمل به موقع از سوی سازنده این موارد از سوی معاونت اقتصادی استانداری پیگیری شود.

همچنین مطالعه کنید:

تزریق ۵۰۰۰ میلیارد نقدینگی به بورس انرژی

به گزارش کسب و کار نیوز ، مصطفی رجبی مشهدی با بیان اینکه این اقدام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.