صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / واکنش هانس فلیک به احتمال هدایت دائم بایرن
واکنش هانس فلیک به احتمال هدایت دائم بایرن

واکنش هانس فلیک به احتمال هدایت دائم بایرن

کسب و کار نیوز :هانس فلیک، سرمربی بایرن مونیخ از عملکرد تیمش در نیمه دوم بازی با المپیاکوس ابراز رضایت کرد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, بعد از اخراج نیکو کوواچ در ابتدای هفته به علت کسب نتایج ضعیف، هانس فلیک به عنوان سرمربی موقت جانشین وی شد و امشب بایرن مونیخ توانست با برتری ۰-۲ در لیگ قهرمانان مقابل المپیاکوس، صعود خود به دور بعدی را قطعی سازد. حالا هانس فلیک در مورد این دیدار و احتمال هدایت دائم بایرن صحبت کرده است.

هانس فلیک گفت: “من از عملکردی که بایرن مونیخ ارائه داد واقعا رضایت دارم و حالا ما موفق شده ایم به جمع شانزده تیم نهایی لیگ قهرمانان برسیم. شرایط آسانی نداشتیم اما امشب موفق شدیم هر آنچه در تمرینات با بازیکنان کار کرده بودیم را در زمین به معرض نمایش بگذاریم.

بعد از اینکه در چند بازی آخر بایرن مونیخ این اتفاق رخ نداده بود، امشب در جریان بازی ابتکار عمل در دست ما بود و در کل بایرن بازی خوبی ارائه داد. در نیمه اول در چند صحنه مرتکب اشتباهاتی شده و تصمیمات غلطی گرفتیم، اما در نیمه دوم عملکرد تیم بهتر شد و پاداش برتری خود را گرفتیم.

در خط دفاعی چند بازیکنان مصدوم مانند هرناندز و سوله داشتیم و ژروم بواتنگ نیز به دلیل محرومیت غایب بود. ما نیاز داشتیم دفاع چهار نفره را تمرین کرده و به آن عادت کنیم که فکر می کنم موفق به انجام این کار هم شدیم.

احتمال هدایت دائم بایرن مونیخ؟ من علاقه ای ندارم به اتفاقاتی که بعد از بازی روز شنبه برابر دورتموند رخ می دهد فکر کنم. من در گذشته یا آینده زندگی نمی کنم. من از کار در بایرن لذت می برم زیرا این تیم بسیار سخت تلاش می کند.”

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.