صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / من مسئول این شکستم
من مسئول این شکستم

دیگو سیمئونه:

من مسئول این شکستم

کسب و کار نیوز : سرمربی اتلتیکو مادرید بعد از شکست برابر لورکوزن تاکید کرد که او مسئول این شکست است.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, اتلتیکو مادرید در دیدار برابر لورکوزن با نتیجه دو بر یک تن به شکست داد تا شرایط برای صعود این تیم به دور بعد سخت شود. دیگو سیمئونه سرمربی اتلتیکو بعد از بازی گفت: من مسئول نخست این شکست هستم. تیم نقاط ضعفی دارد که باید برطرف شود و بهتر از این ظاهر شویم. در نیمه نخست تیم انگیزه لازم را نداشت و هیچ فرصتی گلزنی نداشتیم.

او ادامه داد: در نیمه دوم بازی بهتری را به نمایش گذاشتیم اما برای پیروزی کافی نبود. می دانم که وقتی سخنان تکراری باشند دیگر ارزش خود را از دست می‌دهند و باید حقایق را بر زبان آورد. وقتی تیم بد نتیجه می‌گیرد یعنی اینکه ما باید تغییراتی را به وجود آوریم و در دیدارهای بعدی بهتر ظاهر شد. ما دو گل دریافت کردیم و یکی از گل های را جبران کردیم. فرصت جبران گل دوم را هم داشتیم اما از فرصت های خود به خوبی استفاده نکردیم.

سرمربی اتلتیکو درباره اشتباهات خط دفاعی تیمش گفت: نباید دنبال مقصر کردن یک بازیکن بود. همه تیم بد بازی کردند. در فوتبال همیشه احتمال پیروزی و اشتباه کردن وجود دارد. روی ارسال توپ های بلند جریمه شدیم و بار دیگر ثابت شد که روی این ضربات مشکل داریم.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.