صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / به کایل واکر به خاطر شجاعتش تبریک می‌گویم
به کایل واکر به خاطر شجاعتش تبریک می‌گویم

پپ گواردیولا:

به کایل واکر به خاطر شجاعتش تبریک می‌گویم

کسب و کار نیوز:پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی مدعی شد شاید روزی در ایتالیا مربیگری کند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, سیتی امشب در ایتالیا ۱-۱ مقابل آتالانتا متوقف شد و در دقایق پایانی مجبور شد از کایل واکر درون دروازه استفاده کند. سیتیزن ها در این دیدار یک ضربه پنالتی نیز از دست دادند و پپ گواردیولا مدعی شد تیمش در نیمه دوم نتوانسته همانند ۴۵ دقیقه اول نمایش خوبی ارائه دهد.

پپ گواردیولا گفت: “در نیمه اول بسیار خوب بازی کردیم اما حریف در نیمه دوم برای‌مان مشکلات زیادی بوجود آورد و ما نتوانستیم مانند ۴۵ دقیقه نخست بازی کنیم. در ۱۵ دقیقه پایانی و وقتی که کایل واکر درون دروازه رفت نیز به صورت تیمی بازی را کنترل کردیم.

در لیگ قهرمانان شما باید هنگامیکه بازی را در اختیار دارید از شانس های خود استفاده کنید، زیرا حریف نیز موقعیت هایی خواهد داشت. در نیمه دوم نتوانستیم آنگونه که می خواهیم بازی کنیم و در مقابل تیمی که معمولا موقعیت های زیادی خلق می کند، برابر معدود فرصت های آنها مغلوب شدیم. این یک نتیجه خوب بود و ما به یک امتیاز دیگر برای صعود احتیاج داریم.

امکان کار کردن در ایتالیا؟ چرا که نه، من روزهای شیرینی در کنار مازونه و فابیو کاپلو داشتم. من ایتالیا را دوست دارم اما فعلا در انگلیس شرایط خوبی دارم. اما شاید روزی در ایتالیا نیز کار کنم زیرا خیلی مسن نیستم.

احتمال غیبت ادرسون مقابل لیورپول؟ من الان نمی دانم. او مشکل عضلانی داشت و اگرچه چندان جدی نبود، اما من برای جلوگیری از ریسک وی را تعویض کردم. او در دقایق آخر احساس خوبی نداشت و به همین دلیل تعویض شد.

دروازه بانی کایل واکر؟ ما به او پیشنهاد دادیم درون دروازه قرار گیرد و کایل واکر نیز شجاعانه این پیشنهاد را قبول کرد. به خاطر کمک به تیم و قرار گرفتن در این پست به وی تبریک می گویم.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.