صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / این بهترین ترکیب حال حاضر رئال مادرید است
این بهترین ترکیب حال حاضر رئال مادرید است

زین الدین زیدان:

این بهترین ترکیب حال حاضر رئال مادرید است

کسب و کار نیوز : زین الدین زیدان، سرمربی فرانسوی رئال مادرید، معتقد است که ترکیب اصلی کنونی این تیم بهترین ترکیب ممکن است.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, رئال مادرید دیشب از سری رقابت های هفته چهارم لیگ قهرمانان اروپا میزبان گالاتاسرای بود. رئالی ها از همان ابتدا کار را طوفانی آغاز کردند و خیلی زود در ۲۰ دقیقه ابتدایی با سه گل از حریف خود پیش افتادند. شاگردان زین‌الدین زیدان در ادامه نیز سه گل دیگر به ثمر رساندند تا بازی با نتیجه ۶-۰ به سود رئال مادرید به پایان برسد. کهکشانی ها با پیروزی در بازی دیشب هفت امتیازی شدند و حالا شانس خوبی برای صعود به مرحله بعدی رقابت ها دارند.

زین الدین زیدان پس از بازی در کنفرانس مطبوعاتی حضور یافت و درباره مسائل مختلف صحبت کرد.

عملکرد تیم در برابر گالاتاسرای؟

می توانم بگویم که از همه چیز راضی هستم. ما شش گل به ثمر رساندیم و همچنین دروازه خود را نیز بسته نگه داشتیم. رئال مادرید در بازی امشب واقعا عالی بازی کرد.

این بهترین ترکیب ممکن رئال مادرید بود؟

بله من در حال حاضر این ترکیب را بهترین می دانم و فعلاً این ترکیب اصلی تیم من است اما به این موضوع نیز توجه دارم که من بازیکنان خوب زیادی دارم و به همین خاطر ممکن است در بازی روز شنبه ترکیب کاملاً تغییر کند. مهم ترین چیز در حال حاضر آمادگی همه بازیکنان است.

هتریک رودریگو؟

دلیل استمرار حضور او در زمین عملکرد فوق العاده او در هر بازی است. شما می توانید در مورد او چیزهای زیادی بگویید و او را مورد ستایش بسیار قرار دهید اما من ترجیح می‌دهم که در حال حاضر چیز زیادی در این باره نگویم. رودریگو یک بازیکن بسیار باهوش است و من کاملا از عملکرد او راضی هستم و امیدوارم که به همین روند ادامه دهد.

عملکرد فدریکو والورده؟

او هم یکی دیگر از بازیکنانی است که طی هفته‌های اخیر پیشرفت زیادی داشته است. او در بازی امشب کاملا بی نقص و فوق العاده عمل کرد.

عبور بنزما از رکورد گلزنی های دی استفانو؟

آمار کریم بنزما گویای همه چیز است. حالا از رکورد دی استفانو عبور کرده و در تاریخ رئال مادرید جای گرفته است. بنزما حالا تنها رائول و کریستیانو رونالدو را پیش رو دارد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.