صفحه اصلی / اقتصادی / اشتغال و تعاون / حقوق معوق ۲۵۰۰ نیروی یگان حفاظت سازمان جنگل ها می شود

به زودی

حقوق معوق ۲۵۰۰ نیروی یگان حفاظت سازمان جنگل ها می شود

کسب و کار نیوز - سرپرست جدید سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری گفت: حقوق معوق چند ماهه ۲۵۰۰ نفر از نیروهای یگان حفاظت به زودی پرداخت می‌شود.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان جنگلها، مراتع و آبخیزداری کشور، خسرو شهبازی سرپرست جدید این سازمان اظهار کرد: برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا حقوق دو هزار و ۲۰۰ نفر از نیروهای حفاظتی که در چند ماه اخیر پرداخت نشده است، به زودی به آن‌ها پرداخت شود.

وی افزود: نیاز است برای افزایش حفاظت از عرصه‌های منابع طبیعی راهکاری اساسی تبیین شود. چند طرح در خصوص پرداخت حقوق نیروهای حفاظتی عنوان شده است تا از منابع اعتباری حقوق و خسارت شرکت‌ها پرداخت شود.

شهبازی عنوان کرد: دولت به سمت کوچک شدن پیش می‌رود و برنامه‌ای برای افزایش نیروها نداریم اما در سال های اخیر یک ساختار تشکیلاتی پیشنهادی برای  یگان حفاظت سازمان جنگل‌ها طراحی کرده‌ایم. یگان حفاظت مربوط به دو نهاد سازمان جنگل‌ها و نیروی انتظامی است. در نتیجه مقرر شده نیروی انتظامی افرادی را در قالب سرباز و نیروهای ویژه در اختیار سازمان جنگل‌ها قرار دهند تا بتوانیم برنامه‌های حفاظت را  اجرایی کنیم.

سرپرست سازمان جنگل‌ها اضافه کرد: پنج سال پیش این ساختار حفاظتی به تصویب مجمع داخلی سازمان جنگل‌ها رسید و منتظر تصویب ستاد مشترک بود. هم اکنون باید بررسی شود که ستاد مشترک چگونه می تواند از نیروهای انتظامی در اختیار یگان حفاظت قرار دهد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.