صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / اوریگی اسطوره لیورپول است
اوریگی اسطوره لیورپول است

یورگن کلوپ:

اوریگی اسطوره لیورپول است

کسب و کار نیوز: یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار تیمش مقابل خِنک، از دیووک اوریگی، مهاجم بلژیکی تیمش، با عنوان اسطوره لیورپول یاد کرد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, خنک که فردا شب در لیگ قهرمانان میهمان لیورپول است، در سال های اخیر ستاره های بزرگی مانند کوین دی بروین (منچسترسیتی)، کالیدو کولیبالی (ناپولی) و ویلفرد اندیدی (لسترسیتی)، را پرورش داده است.

دیووک اوریگی هم از جمله بازیکنانی است که ۹ سال در آکادمی این باشگاه حضور داشته و در سال ۲۰۱۰ و زمانی که تنها ۱۵ سال داشت به باشگاه فرانسوی لیل رفت.

او فصل گذشته در حالی که معمولا به عنوان بازیکن ذخیره به کار گرفته می شد، چند گل سرنوشت ساز برای لیورپول به ثمر رساند؛ از جمله گل پیروزی بخش مقابل اورتون در لیگ برتر و دو گل مقابل بارسا در نیمه نهایی چمپیونزلیگ و گل دوم لیورپول در فینال لیگ قهرمانان مقابل تاتنهام.

در کنفرانس مطبوعاتی امروز، یک روزنامه نگار به کلوپ گفت:” شما مقابل خنک بازی می کنید که یکی از باشگاه هایی است که در ساختن بازیکنان بسیار بزرگ، نقش بسیار مهمی دارد؛ مانند کوین دی بروین، کولیبالی، بازیکنان زیادی، ویلفرد اندیدی.”
در این لحظه کلوپ به میان حرف او پرید و گفت:” دیووک اوریگی. او را فراموش نکن. او اسطوره لیورپول و اینجا خیلی معروف است.”

لیورپول هفته آینده در دیداری حساس به مصاف منچسترسیتی می رود اما کلوپ تاکید کرد که در حال حاضر به آن دیدار فکر نمی کنند. ” می توانید از منچسترسیتی نام ببرید اما من در حال حاضر به آنها فکر نمی کنم. چرا باید این کار را بکنم؟ مشکلی وجود ندارد.

لازم نیست به بازیکنان چیزی بگویم. داستانی که آنها در سه سال اخیر نوشتند تنها به این دلیل ممکن شد که همیشه روی بازی بعدی تمرکز کردیم؛ کاملا، با هر چیزی که در اختیار داشتیم.

هیچ کسی در حال حاضر به سیتی فکر نمی کند و من نباید به آنها بگویم زیرا آنها را می شناسم. کسی لازم نیست به آنها بگوید که بازی با سیتی، یکشنبه است و فردا بازی با خنک است.”

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.