صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / واکنش بالوتلی به فحاشی‌ها درست بود
واکنش بالوتلی به فحاشی‌ها درست بود

کارلو آنچلوتی:

واکنش بالوتلی به فحاشی‌ها درست بود

کسب و کار نیوز:کارلو آنچلوتی سرمربی ناپولی از واکنش ماریو بالوتلی به توهین‌های نژادپرستانه حمایت کرده و می‌گوید حرکت بالوتلی در مقابل توهین‌کنندگان درست بوده است.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, کارلو آنچلوتی، سرمربی ناپولی می‌گوید واکنش ماریو بالوتلی، ستاره ایتالیایی برشا در جریان دیدار این تیم مقابل ورونا که روز یکشنبه برگزار شد، نسبت به توهین‌های نژادپرستانه هواداران ورونا درست بوده و این نشان می‌دهد که فوتبال برای مقابله با معضل نژادپرستی در مسیر درستی حرکت می‌کند.

بالوتلی در جریان آن بازی، در اوایل نیمه دوم زمانی که توهین‌های سکوها به خود را شنید توپ را به سمت سکوها شوت کرد و سپس تهدید کرد که زمین بازی را ترک خواهد کرد. داور بازی را متوقف کرد و از بلندگوهای ورزشگاه از تماشاچی‌ها خواسته شد به شعارهای نامناسب خاتمه دهند. سپس بالوتلی با پادرمیانی همبازی‌ها و بازیکنان ورونا به بازی برگشت و اتفاقا در اواخر بازی با زدن یک گل تماشایی پاسخ توهین ها را داد.

کارلو آنچلوتی که در آستانه دیدار امشب ناپولی و سالزبورگ در لیگ قهرمانان با خبرنگاران صحبت می‌کرد در پاسخ به سوال هایی درباره واکنش بالوتلی گفت:” بالوتلی کار درست را انجام داد. واکنش او صحیح بود. تا کنون چند بار شاهد بوده‌ایم که بعد از توهین‌های نژادپرستانه بازی متوقف شده. این نشان می‌دهد که ما در مسیر درست حرکت می‌کنیم”.

آنچلوتی درباره دیدار امشب تیمش با سالزبورگ گفت:” اگر بتوانیم در این بازی و دو بازی مانده به پایان مرحله گروهی صعود کنیم موفقیت خارق‌العاده‌ای به دست خواهیم آورد. چمپیونزلیگ به مراتب کوتاه‌تر از سری آ است و به همین دلیل باید تمرکز بالایی داشته باشیم. هدف اول ما صعود از مرحله گروهی است”.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.