صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / عاشوری استعفاء کرد
عاشوری استعفاء کرد

عاشوری استعفاء کرد

کسب و کار نیوز:محسن عاشوری، سرمربی تیم خوشه طلایی از سمت خود استعفاء کرد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, این در حالی است که او فصل گذشته به همراه این تیم قهرمان لیگ ۲ شد و در فصل جاری هم تا پایان هفته یازدهم نتایج خوبی گرفته بود و اکنون در فاصله دو امتیازی با صدرنشین در رده پنجم جدول قرار دارد. ضمن اینکه تیم خوشه طلاییبا آماده شدن استادیوم شهید چمران در هفته هشتم بازی ها و در دیدار با تیم آرمان گهر موفق به برخوداری از امتیاز میزبانی شد و پیش از این دیدارهای خانگی خود را در استادیوم یادگار امام قم برگزار می کرد. مصدومیت شاهرخ غلامرضا پور، احسان پورشیخعلی، امیر زلیکانی، علی خانزادی و بهزادداوودی هم مزید بر علت شد تا تیم خوشه طلایی در سه هفته اخیر چند امتیاز حساس را از دست دهد.

محسن عاشوری این خبر را تایید کرد و گفت: از حسن اعتماد باشگاه خوشه طلایی تشکر می کنم و برای این تیم در ادامه مسیر آرزوی موفقیت می کنم. بازیکنانی که در تیم خوشه طلایی دور هم جمع شده اند بازیکنان با اخلاق و توانمندی بوده و به طور حتم شایسته موفقیت در این فصل از رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور هستند. خوشحالم در فصل اول حضور دراین تیم قهرمان لیگ ۲ شدیم و اکنون هم در شرایطی از تیم خداحافظی کردم که تیم تنها دو امتیاز با صدرنشین فاصله دارد.

سرمربی مستعفی تیم خوشه طلایی در پایان در پاسخ به چرایی استعفای خود گفت: اجازه بدهید در این باره صحبتی نداشته باشم. بر این عقیده ام در هر شرایطی حرمت ها باید حفظ شود حالا که همه چیز تمام شده تنها برای تیم آرزوی موفقیت می کنم و از همه کسانی که در دوران حضورم در این تیم به من کمک کردند، تشکر می کنم. از مدیریت باشگاه گرفته تا تماشاگران تیم.

همچنین مطالعه کنید:

شماره گذاری خودرو مشمول پرداخت عوارض شد

به گزارش کسب و کار نیوز ، مهدی ابراهیمی معاون برنامه‌ریزی ستاد نوسازی ناوگان نوسازی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.