صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / سرمربی جدید بایرن، تا سه هفته آینده
سرمربی جدید بایرن، تا سه هفته آینده

اولی هوینس:

سرمربی جدید بایرن، تا سه هفته آینده

کسب و کار نیوز:اولی هوینس، رئیس باشگاه بایرن مونیخ می‌گوید خبرهای جدیدی درباره جانشین نیکو کوواچ، سرمربی سابق این تیم تا سه هفته دیگر اعلام خواهد شد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, اولین هوینس، رئیس باشگاه بایرن مونیخ بعد از اخراج نیکو کوواچ از پست سرمربی‌گری این تیم می‌گوید خبرهای جدیدی درباره جانشین کوواچ در بایرن، ظرف سه هفته آینده اعلام خواهد شد.

کوواچ، سرمربی سابق بایرن مونیخ بعد از شکست تحقیرکننده ۵-۱ مقابل آینتراخت فرانکفورت که روز شنبه در بوندس‌لیگا اتفاق افتاد از سمت خود اخراج شد. بایرن بعد از این شکست، در حال حاضر در رتبه چهارم جدول قرار داشته و با تیم صدرنشین چهار امتیاز فاصله دارد. کوواچ به مدت ۱۶ ماه سکان هدایت بایرن را به عهده داشت. او فصل گذشته با بایرن قهرمان بوندس‌لیگا و جام حذفی آلمان شده بود ولی در فصل جدید بایرن با هدایت او عملکرد پر فراز و نشیبی داشت.

در حالی که شایعات زیادی درباره احتمال جایگزینی رالف رنگنیک، اریک تن‌هاگ، آرسن ونگر، ماسیمیلیانو آلگری و ژوزه مورینیو به جای کوواچ در بایرن به گوش می‌رسد، هوینس در پاسخ به سوالات خبرنگاران در این باره گفت:” درباره این موضوع تا حالا هر چیزی که باید گفته شده است. بیانیه بایرن که روز یکشنبه صادر شد به نظر من جزئیات کاملی در این باره را با افکار عمومی مطرح کرده است”.

رئیس باشگاه بایرن مونیخ در ادامه گفت:” من هم نمی‌توانم بگویم در هفته‌های آینده چه اتفاقی خواهد افتاد. این مساله در حال حاضر خیلی مهم نیست چون ما سه هفته زمان داریم تا به این مساله رسیدگی کنیم. به نظرم کاری که ما انجام دادیم درست بود. ما با نیکو کوواچ همیشه رابطه خوبی داشتیم و با هم به توافق دوطرفه رسیدیم. هیچ مساله پشت پرده‌ای وجود ندارد. من امروز با او تلفنی صحبت کردم و همه چیز مرتب است. احساس می‌کنم او حالا از فشار سنگینی نجات پیدا کرده”.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.