صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / رسن: حقوقم را ندهند، جدا می‌شوم!
رسن: حقوقم را ندهند، جدا می‌شوم!

بشار و تهدید به ترک پرسپولیس؛

رسن: حقوقم را ندهند، جدا می‌شوم!

کسب و کار نیوز:بشار رسن در گفتگو با یکی از تلویزیون های عراقی گفت که در صورت عدم پرداخت حقوقش تا پانزدهم این ماه، از پرسپولیس جدا خواهد شد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, بشار رسن روز گذشته در بازی با فولاد نیمکت نشین بود و به کار گرفته نشد تا به این شکل راهی اردوی تیم ملی کشورش شود. این هافبک عراقی که تمدید قراردادش با پرسپولیس، حواشی بسیاری داشت، حالا در گفتگو با تلویزیون ملی عراق از مشکلات مالی باشگاه تهرانی گلایه کرده است.

فصل گذشته او ابتدا قراردادی را با ایرج عرب تمدید کرد که مشخص شد در برگه قرارداد مبلغ نوشته نشده و اعتباری ندارد. با این حال عرب توانست بشار را راضی به تمدید کند و در تابستان قراردادی یک ساله با او بست. اما با توجه به بحران های اقتصادی و کمبود ارز خارجی، پیش بینی می‌شد که در ادامه مشکلاتی به وجود بیاید.

حالا بشار که همچون دیگر بازیکنان دریافتی بسیار کمی داشته، در گفتگو با تلویزیون ملی عراق گفته است: «اگر تا ۱۵ نوامبر پرسپولیس حقوقم را پرداخت نکند قراردادم با این تیم لغو می‌شود.»

تاریخی که بشار رسن اعلام کرده به روز ۱۰ بعد یعنی ۲۴ آبان مربوط می‌شود.

رسن در ادامه همچنین افزود: «تا الان به خاطر هواداران و به احترام آن ها در تیم ماندم اما معقولانه نیست که با چنین وضعی ادامه دهم، مخصوصا این که از نیم فصل دوم فصل گذشته هیچ دریافتی ای نداشته ام.» بشار با اشاره به پیشنهاداتش اظهار داشت: «پیشنهاداتی از تیم های عربی حاشیه خلیج فارس دارم و مقصدم یکی از این تیم ها خواهد بود».

این صحبت های رسن در رسانه های عراقی نیز بازتاب زیادی داشته و کاربران عراقی به آن واکنش نشان داده‌اند. وی همچنین درباره بازی با ایران نیز صحبت کرده و از لزوم برخورد صحیح هواداران در استادیوم حرف زده است.

با توجه به این که پرسپولیسی ها سروش رفیعی را در لیست مازاد قرار دادند، حالا حضور بشار رسن در این تیم به نوعی ضروری به نظر می‌رسد و باید دید محمد حسن انصاری فرد با این اتفاق چه برخوردی خواهد داشت.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.