صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / میلان در حال پیشرفت است
میلان در حال پیشرفت است

استفانو پیولی:

میلان در حال پیشرفت است

کسب و کار نیوز:استفانو پیولی سرمربی آث میلان بعد از شکست خانگی تیمش مقابل لاتزیو گفت میلان در حال پیشرفت است و در این بازی از حریف ترسی نداشته.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, آث میلان دیشب در خانه خود سن سیرو در هفته یازدهم سری آ به مصاف لاتزیو رفت و در پایان با نتیجه ۲-۱  مغلوب شد. میلان که ابتدا از حریف پیش افتاده بود در همان نیمه اول کار را به تساوی کشاند اما خواکین کورئا در دقایق پایانی از تله آفساید بازیکنان میلان گریخت تا سه امتیاز این بازی را برای لاتزیو واریز کند.

میلان با این شکست به همراه اودینزه در رتبه یازدهم جدول سری آ ایستاده و تا منطقه شش تیم اول جدول هشت امتیاز فاصله دارد.

پیولی، سرمربی میلان در پایان بازی به خبرنگاران گفت:” به اعتقاد من تیم ما در حال پیشرفت است. البته شکی نیست که برای وضعیت بهتر در جدول پیروزی در این بازی برای ما مهم بود ولی ما امشب عملکرد خوبی داشتیم”.

سرمربی میلان در ادامه گفت:” ما برای اینکه روی دروازه حریف خطر ایجاد کنیم دست به چند ریسک زدیم و تا آخر بازی پا به پای آنها کار کردیم. به نظر من میلان در حال حاضر در مسیر درست قرار دارد. تنها کاری که می‌توانیم بکنیم حرکت در همین مسیر است. ما خیلی اشتباه می‌کنیم. مثلا وقتی باید توپ را نگه داریم پاس می‌دهیم و برعکس. من وقتی تازه به میلان آمده بودم ترس و اضطراب را در چشمهای بازیکنان تیم می‌دیدم ولی حالا دیگر خبری از ترس و اضطراب در آنها نیست”.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.