صفحه اصلی / اجتماعی / جامعه و شهری / مبارزه با مواد مخدر نیاز به برخورد نوین دارد

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر همدان گفت

مبارزه با مواد مخدر نیاز به برخورد نوین دارد

کسب و کار نیوز - دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر همدان گفت: موضوع مواد مخدر در همه ابعاد یک پدیده به روز با رویکردهای نوین است که نیاز به برخورد نوین دارد نه برخوردهای سنتی.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر همدان؛ یزدان آزرمی در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان نهاوند گفت: برخورد با خرده‌فروشان بازتاب مثبت در جامعه و تاثیر منفی در روحیه عمده فروشان مواد مخدر دارد.

وی افزود: موضوع مواد مخدر در همه ابعاد یک پدیده به روز با رویکردهای نوین است که نیاز به برخورد نوین دارد نه برخوردهای سنتی.

دبیر شورا ادامه داد: برای کاهش آسیب اجتماعی اعتیاد باید تشکل‌های مردم‌نهاد را تقویت کنیم.

همچنین ناصری فرماندار شهرستان نهاوند در این جلسه گفت: امروز در هر خانواده‌ای دغدغه اعتیاد وجود دارد، این دغدغه در خانواده‌هایی که معتاد ندارند، وجود دارد.

وی افزود: باید بیماران مواد مخدر درمان و با مجرمان مواد مخدر برخورد قاطع شود.

فرماندار نهاوند بیان داشت: به هر روش و طریق ممکن باید آرامش را برای بهبودیافتگان فراهم کنیم. ما باید با این طیف از بیماران نوع برخورد و دیدگاهمان را اصلاح کنیم.

بازدید از مرکز ماده ۱۶ کرامت نهاوند

یزدان آزرمی در ادامه به اتفاق ناصری فرماندار شهرستان نهاوند و معاون اجتماعی سپاه انصار الحسین استان از مرکز ماده ۱۶ در حال ساخت نهاوند بازدید کرد و در جریان روند پیشرفت پروژه قرار گرفت.

در این بازدید فرماندار نهاوند اعلام کرد: تمام امکانات لازم را برای تکمیل و راه اندازی مرکز ماده ۱۶ به کار خواهیم گرفت.

همچنین یزدان آزرمی اظهار داشت: این مرکز جزء ظرفیت‌های استان است که در نهاوند قرار دارد و استاندار و مسئولین ستاد مبارزه باموادمخدر بر تسریع در تکمیل و افتتاح آن تاکید دارند و ما هم پیگیری‌های لازم را در این رابطه جهت رفع موانع احتمالی انجام خواهیم داد.

دیدار با امام جمعه شهرستان نهاوند

یزدان آزرمی همچنین به اتفاق ناصری فرماندار نهاوند با حجت‌السلام و المسلمین مغیثی شهرستان نهاوند دیدار و گفتگو کرد.

وی در این دیدار ضمن بیان توضیحاتی در خصوص مراکز ماده ۱۵ و ۱۶ و اهم اقدامات انجام شده در ابعاد مختلف مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت: انتظار می‌رود ائمه جمعه در بالا بردن حساسیت آسیب اجتماعی اعتیاد با فعالیت مستمر در زمینه فرهنگی در کاهش این آسیب اجتماعی همکاری کنند.

آزرمی ادامه داد: چنانچه ما بتوانیم یک نفر را در مرکز ماده ۱۶ درمان و بعنوان یک فرد مثبت تحویل جامعه بدهیم برابر با نجات یک جامعه عمل کرده ایم.

حجت الاالسلام و المسلمین مغیثی ضمن تشکر از اقدامات بعمل آمده توسط اعضا شورا گفت: شهرستان نهاوند به دلیل هم مرز بودن با دو استان لرستان و کرمانشاه از موقعیت ویژه‌ای نسبت به سایر شهرستان‌ها برخوردار است.

وی در ادامه افزود: در کنار مرکز ماده ۱۶ باید کارهای فرهنگی صورت پذیرد تا بتوان نتیجه مطلوبی بدست آورد.

همچنین مطالعه کنید:

شماره گذاری خودرو مشمول پرداخت عوارض شد

به گزارش کسب و کار نیوز ، مهدی ابراهیمی معاون برنامه‌ریزی ستاد نوسازی ناوگان نوسازی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.