صفحه اصلی / اقتصادی / بانک / امضای تفاهم‌‏نامه همکاری میان بانک اقتصادنوین و کمیته امداد امام خمینی (ره)

امضای تفاهم‌‏نامه همکاری میان بانک اقتصادنوین و کمیته امداد امام خمینی (ره)

کسب و کار نیوز - با امضاي تفاهم‌نامه با کميته امداد امام خميني (ره)، بانک اقتصادنوين به مددجويان تحت پوشش اين کميته 400 ميليارد ريال تسهيلات قرض‌الحسنه خود اشتغالي پرداخت مي‌کند.

به گزارش کسب و کار نیوز؛ علیرضا بلگوری مدیرعامل این بانک در مراسم امضا و تبادل تفاهم‌نامه با سید مرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره)، با اشاره به تسهیلات پرداخت شده از سوی بانک اقتصادنوین به مددجویان و خانواده‌های تحت پوشش این کمیته گفت: بانک اقتصادنوین از سال ۱۳۹۴ تا ۱۳۹۸ بیش از ۱۷۶۲ فقره تسهیلات به ارزش ۲۶۴ میلیارد و ۴۶۶ میلیون ریال تسهیلات اشتغال‏زایی پرداخت کرده است که عمده این تسهیلات در بخش‌های کشاورزی و دامپروری، حمل و نقل، خدمات، صنایع دستی و صنعت بوده است.
بلگوری خودکفایی خانواده‌های تحت پوشش این کمیته را بسیار ارزشمند دانست و تاکید کرد: بانک اقتصادنوین حمایت از مددجویان کمیته امداد را وظیفه اجتماعی و ملی خود می‌داند؛ ضمن اینکه در شرایط فعلی کشور کمک به تولید و اشتغال ملی وظیفه تک تک آحاد جامعه است.
سید مرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد نیز در این مراسم ضمن تقدیر از اقدامات بانک اقتصادنوین در حمایت از مددجویان این کمیته گفت: بانک اقتصادنوین در قالب تبصره ۱۶ همکاری بسیار خوبی با کمیته امداد در ارائه وام اشتغال به جامعه هدف این نهاد داشته و سال گذشته ۸۵ میلیارد ریال تسهیلات به طرح‌های اشتغال مددجویان پرداخت کرده است که این تسهیلات به ۴۳۲ طرح خوداشتغالی اختصاص یافت و از این طریق، ۹۱ خانواده به خودکفایی رسیده و از حمایت امداد خارج شدند.
بختیاری تاکید کرد: سهم بانک اقتصادنوین از تسهیلات اشتغال در سال جاری ۴۰ میلیارد تومان پیش‌بینی شده که امیدواریم این رقم به طور کامل به مددجویان کمیته امداد اختصاص یابد.

همچنین مطالعه کنید:

تامین مالی ۳۵۰ همتی از طریق ابزارهای تأمین مالی زنجیره‌­ای در سال ۱۴۰۳

به گزارش کسب و کار نیوز، این بانک در راستای مأموریت خود مبنی بر تنظیم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.