صفحه اصلی / اقتصادی / انرژی / ترویج مصرف بهینه گاز در استان مرکزی با همکاری صداوسیما و آموزش‌وپرورش
ترویج مصرف بهینه گاز در استان مرکزی با همکاری صداوسیما و آموزش‌وپرورش

با هدف ترویج مصرف صحیح و ایمن گاز طبیعی انجام شد

ترویج مصرف بهینه گاز در استان مرکزی با همکاری صداوسیما و آموزش‌وپرورش

کسب و کار نیوز:شرکت گاز استان مرکزی با هدف ترویج مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی و نیز جلوگیری از وقوع حوادث ناشی از مصرف نادرست گاز، همکاری‌ها با صداوسیما و آموزش و پرورش این استان را افزایش می‌دهد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از شانا, محمدرضا سمیعی، مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی از امضای تفاهم‌نامه همکاری با آموزش و پرورش و گسترش همکاری این شرکت با صدا و سیمای این استان خبر داد و گفت: این اقدام‌ها با هدف عمل به فعالیت‌ها در زمینه مسئولیت اجتماعی انجام شده است.

وی درباره همکاری شرکت گاز  و صداوسیمای استان مرکزی اظهار کرد: این همکاری به‌منظور ترویج مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی هم‌زمان با شروع فصل سرد سال گسترش یافته است، به این شکل که با صداوسیمای استان، در زمینه ساخت و پخش برنامه رادیویی به‌منظور ترویج فرهنگ استفاده بهینه و ایمن گاز طبیعی قرارداد امضا کردیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی ادامه داد: برنامه‌های تهیه‌شده، راهکارهای عملی صرفه‌جویی و نکات ایمنی در استفاده از گاز طبیعی و وسایل گازسوز را به مخاطبان ارائه می‌دهند تا با رعایت این نکات هنگام نصب و راه‌اندازی وسایل گازسوز، شاهد بروز حوادث ناگوار در سطح استان نباشیم.

امضای تفاهم‌نامه همکاری بین شرکت گاز و آموزش و پرورش استان مرکزی

هم‌زمان با آغاز فصل سرد سال، تفاهم‌نامه همکاری بین شرکت گاز استان مرکزی و آموزش و پرورش این استان برای ترویج فرهنگ استفاده بهینه و ایمن گاز طبیعی امضا شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی اظهار کرد: براساس این تفاهم‌نامه، شرکت گاز استان مرکزی متعهد می‌شود با اعزام کارشناسان خود، نسبت به آموزش دانش‌آموزان درباره استفاده بهینه و ایمن گاز طبیعی اقدام کند.

وی افزود: دانش‌آموزان با فراگیری آموزش‌ها می‌توانند به عنوان همیاران و سفیران شرکت گاز استان مرکزی فرهنگ مصرف بهینه و صحیح گاز را در خانواده‌های خود نهادینه کنند تا افزون بر مصرف بهینه این نعمت خدادادی، شاهد وقوع اتفاقات ناگوار نباشیم.

همچنین مطالعه کنید:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، «حامد ویس کرمی»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.