صفحه اصلی / استان ها / فرودگاه بیرجند در طول روز چند پرواز را می‌تواند بپذیرد؟
فرودگاه بیرجند در طول روز چند پرواز را می‌تواند بپذیرد؟

فرودگاه بیرجند در طول روز چند پرواز را می‌تواند بپذیرد؟

کسب و کار نیوز :مدیرکل فرودگاه‌های خراسان جنوبی گفت: در برنامه زمستانی سال جاری فرودگاه بین‌المللی بیرجند تعداد پروازهای این فرودگاه از 22 پرواز هفتگی به 26 پرواز افزایش یافت.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, هادی سلامی اظهار کرد: با رایزنی‌های انجام گرفته با استاندار و پیگیری‌های این اداره‌کل در برنامه پروازی فرودگاه بین‌المللی شهید کاوه بیرجند پروازها افزایش یافته است.

وی افزود: در برنامه تابستانی فرودگاه تنها یک پرواز در روز چهارشنبه به مشهد بود که به علت استفاده هر چه بهتر مسافرین پرواز یکشنبه نیز به مجموع پروازهای فرودگاه بیرجند اضافه و یک پرواز در مسیر تهران-بیرجند-تهران نیز توسط هواپیمایی ایران ایر در روز چهارشنبه اضافه شد.

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان جنوبی بیان کرد: علاوه بر اضافه شدن چهار پرواز در برنامه زمستانی تلاش کردیم با توجه به درخواست مسافرین با مکاتباتی که با ایرلاین‌ها صورت پذیرفت، پروازها را در ساعات مورد تقاضای مسافرین هماهنگ کنیم.

سلامی تصریح کرد: مذاکراتی توسط استاندار خراسان جنوبی با چندین ایرلاین فعال به صورت حضوری و تلفنی صورت پذیرفته و این اداره کل همچون گذشته در حال پیگیری افزایش پروازهای فرودگاه بین‌المللی شهید کاوه بیرجند است.

وی اظهار کرد: در برنامه زمستانی تنها روزهای سه شنبه این فرودگاه بدون پرواز است که امیدواریم بتوانیم توسط ایرلاین‌های موجود یا دیگر ایرلاین‌های فعال کشور مشکل پروازهای سه شنبه مرکز استان را نیز برطرف کنیم.

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان جنوبی بیان کرد: در طی ساعات عملیاتی فرودگاه طبق کتاب هوانوردی ایران فرودگاه بیرجند می‌تواند در طول روز بیش از ۲۵ (۵۰ پرواز رفت و برگشت) پرواز را بپذیرد.

سلامی یادآور شد: وظیفه فرودگاه‌ها تامین زیرساخت لازم برای انجام پروازها به صورت ایمن است و فرودگاه بین‌المللی بیرجند طی چند سال گذشته با تامین زیرساخت‌های فرودگاهی و هوانوردی و دیگر زیرساخت‌های لازم آمادگی کامل برای پذیرش پروازها را دارد.

همچنین مطالعه کنید:

اتکای صادرات به محصولات غیرنفتی

سرمقاله فرصت های بیشماری در صادرات غیرنفتی وجود دارد که متاسفانه به آنها توجهی نشده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.