صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / به مرور زمان بهتر خواهم شد
به مرور زمان بهتر خواهم شد

ماتیس دی لیخت:

به مرور زمان بهتر خواهم شد

کسب و کار نیوز: ماتیس دی لیخت، مدافع هلندی یوونتوس، معتقد است که با گذشت زمان عملکرد بهتری را در ترکیب یوونتوس ارائه خواهد داد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, یوونتوس دیشب موفق شد به سختی و با نتیجه ۱-۰ مقابل تورینو به پیروزی دست پیدا کند. تک گل بیانکونری در بازی دیشب توسط ماتیس دی لیخت به ثمر رسید. این مدافع جوان هلندی طی هفته های اخیر انتقادات زیادی را بابت عملکردش متحمل شده است. با این وجود به نظر می رسد گلزنی در بازی دیشب باعث شود که فشار ها تا حدودی از دی لیخت جوان برداشته شود.

دی لیخت پس از گلزنی در بازی دیشب به خبرنگاران گفت:” فوق العاده خوشحال هستم. پیروزی در این بازی بسیار حیاتی بود چرا که اینتر در بازی مقابل بولونیا به پیروزی رسیده بود و همین موضوع نیاز ما را به شکست دادن تورینو بیشتر می کرد. یووه در این بازی با گل من به پیروزی رسید و این یک لحظه خاص برایم به حساب می آید.

اوضاع من در یووه در ابتدا کمی سخت بود چرا که وارد یک باشگاه جدید شده بودم اما حالا اوضاع بهتر شده است. هم تیمی هایم نیز به خوبی از من استقبال کرده اند و من فکر می کنم که به مرور زمان نیز بهتر شوم. روی صحنه گل هیگواین یک پاس عالی برای من فرستاد و من موفق به گلزنی شدم. بسیار هیجان زده و خوشحال هستم.”

در جریان این بازی اما دوباره یک صحنه مشکوک در محوطه جریمه یوونتوس رخ داد و به نظر می رسید که دی لیخت مرتکب خطای هند شده است. او در این باره نیز گفت:” دستم در آن صحنه کاملا بسته بود. مطمئن بودم که این صحنه پنالتی نبود و داور نیز به درستی تصمیم به ادامه بازی گرفت.”

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.