صفحه اصلی / اقتصادی / انرژی / برگزاری رزمایش نشت گاز ترش در پالایشگاه گاز شهید هاشمی‌نژاد
برگزاری رزمایش نشت گاز ترش در پالایشگاه گاز شهید هاشمی‌نژاد

برگزاری رزمایش نشت گاز ترش در پالایشگاه گاز شهید هاشمی‌نژاد

کسب و کار نیوز: رزمایش نشت گاز ترش در شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد با هدف حفظ و ارتقای سطح آمادگی در رویارویی با شرایط اضطراری برگزار شد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از شانا, مجید اشتاد، مسئول پدافند غیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد در این باره توضیح داد: این رزمایش با هدف افزایش سطح آمادگی کارکنان در مقابله با حوادث، به‌خصوص نشت گاز ترش و مقابله با شرایط اضطراری در مجموعه پالایشگاه گاز شهید هاشمی‌نژاد برگزار شد.

وی افزود: در این رزمایش که سیدباقر مرتضوی، مدیرکل اچ‌اس‌یی وزارت نفت و محمدعلی مطیعی، معاون انرژی سازمان پدافند غیرعامل حضور داشتند، سامانه‌های پشتیبانی پالایشگاه در بخش مخابراتی و همچنین عملکرد نیروهای بسیج ارزیابی شد.

مسئول پدافند غیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد ادامه داد: در این رزمایش، به دلیل نشت گاز سمی، همه نیروهای غیرعملیاتی از واحدها خارج و به محل‌های تجمع امن منتقل شدند و پس از پایان یافتن نشت گاز و ایمن شدن محوطه‌های عملیاتی، پایان وضعیت اضطراری اعلام شد و کارکنان به محل کار خود بازگشتند. شایان ذکر است پس از اتمام رزمایش، اعضای کمیته مدیریت شرایط اضطراری اقدام به بررسی رزمایش و نقاط قوت و قابل بهبود آن کردند.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.