صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / گل خلاف جریان بازی امباپه به ضرر PSG بود
گل خلاف جریان بازی امباپه به ضرر PSG بود

توماس توخل:

گل خلاف جریان بازی امباپه به ضرر PSG بود

کسب و کار نیوز:بعد از شکست 2-1 پاری سن ژرمن مقابل دیژون، توماس توخل سرمربی PSG گفت تیمش در این بازی لیاقت شانس آوردن را نداشته و به بازیکنانش نسبت به بدتر شدن شرایط تیم هشدار داد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, پاری سن ژرمن دیشب در هفته دوازدهم لیگ فرانسه، لوشامپیونا، در یک بازی خارج از خانه به مصاف دیژون رفت و در مقابل این تیم با نتیجه ۲-۱ شکست خورد. توماس توخل سرمربی PSG در پایان بازی از این شکست غیرمنتظره ناراحت بود و گفت تیمش در این دیدار بر روند بازی کنترل نداشته و لیاقت شانس را نداشته است.

شاگردان توخل در این دیدار کمتر از حد انتظار ظاهر شده و سومین شکست فصل خود را بدست آوردند. PSG ابتدا با گل امپاپه در دقیقه ۱۹ از حریف پیش افتاد ولی سپس در آخرین لحظات نیمه اول و اولین لحظات نیمه دوم دو گل دریافت کرد تا دیژون به پیروزی رسیده و اولین پیروزی خود در فصل جاری را دشت کند.

توخل از بی‌کیفیت بازی کردن تیمش در نیمه اول بسیار عصبانی بود و گفت گل امباپه که بر خلاف جریان بازی به ثمر رسید بر ضد PSG عمل کرده است. او در این باره گفت:” در فوتبال هر اتفاقی ممکن است. این اولین بار نیست که تیم آخر جدول تیم اول جدول را شکست می‌دهد و آخرین بار هم نخواهد بود. من معتقدم ما بازی را در نیمه اول باختیم چون در آن نیمه در مقایسه با ۱۷ شوت نیمه دوم فقط سه شوت داشتیم. من از نظر سرعت، ذهنیت و موفقیت در دوئل‌ها انتظار خیلی بیشتری از بچه‌ها داشتم. ما در نیمه دوم بهتر بازی کردیم ولی دو گل خوردیم و گذاشتیم حریف شوتهای زیادی بزند. این طبیعی نیست”.

سرمربی PSG در ادامه گفت:” ما در نیمه اول خیلی منفعل بودیم. گل زدن بدون خلق موقعیت بدترین اتفاقی بود که می‌توانست برای ما بیفتد. ما هرگز کنترل بازی را در دست نداشتیم و با دقت، سرعت و ذهنیتی که برای پیروزی لازم بود بازی نکردیم”.

همچنین مطالعه کنید:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، «حامد ویس کرمی»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.