صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / هیچ وقت به توانایی هایم شک نکردم
هیچ وقت به توانایی هایم شک نکردم

لوکا یوویچ

هیچ وقت به توانایی هایم شک نکردم

کسب و کار نیوز :لوکا یوویچ، مهاجم صربستانی رئال مادرید، معتقد از که به مرور زمان عملکرد بهتری در ترکیب این تیم خواهد داشت.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه,لوکا یوویچ صربستانی در تابستان با قراردادی به ارزش ۶۰ میلیون یورو از آینتراخت فرانکفورت به رئال مادرید پیوست. یوویچ در فصل گذشته نمایش های فوق العاده ای را در ترکیب فرانکفورت به نمایش گذاشته بود و همین موضوع باعث اقدام کهکشانی ها برای خرید او شده بود. این مهاجم جوان اما در ابتدای حضورش در مادرید نتوانست عملکرد خیلی خوبی از خود ارائه دهد و به همین خاطر طی هفته های اخیر فشارهای زیادی را تحمل می کرد.

یوویچ اما در بازی هفته گذشته رئال مادرید برابر لگانس اولین گل رسمی خود را برای کهکشانی ها به ثمر رساند تا کمی از زیر فشار خارج شود. لوکا یوویچ در همین رابطه مصاحبه ای انجام داده است. او گفت:” این یک دوره سخت برای من بود اما هرگز به توانایی هایم شکی نداشتم. فشارهای زیادی در طول این مدت به من وارد شد و خواندن انتقادات نشریات برای من خوشایند نبود. با این وجود امیدوارم که آن ها در آینده اعتماد بیشتری نسبت به من داشته باشند.”

یوویچ در ادامه پیرامون اولین گل خود برای رئال مادرید نیز گفت:” بله گلزنی ام شروع شد. امیدوارم در آینده با زدن گل های بیشتر به رئال مادرید در راستای رسیدن به اهدافش کمک کنم. من از حمایت هم تیمی هایم بسیار خوشحال هستم. ما بسیار به یکدیگر نزدیک هستیم و رابطه فوق العاده ای داریم. همه تیم تنها به یک چیز اهمیت می دهد و آن موفقیت رئال مادرید است.”

 

همچنین مطالعه کنید:

طرح کالابرگ در ۱۴۰۳ ادامه می‌یابد/ امسال کسری بودجه نخواهیم داشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، داوود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.